|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Chozen kalle mazzeltov. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ha, Mentors zijn hartstikke leuk! Niet teveel over nadenken, gewoon lekker gaan kijken. Ja hoor... |
|
haha, die band is hier wel erg serieus genomen. Ik ken het niet, maar laat mezel verassen (of niet?). |
|
quote: Tuurlijk, en er groeien smurfen uit je neus. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
Yes, he has a point. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: female fistfuck friendship of wat? |
|
quote: Find her, feel her, fuck her, forget her www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Was het niet feeD her? Zoiets als Wine her, dine her 69 her? Kan me vergissen. There she is, she comes back for more... Scumbag! What do we do? <oude koeien uit de sloot halen> Toen ik roady was voor Pungent Stench was dit toch bijna wel mijn favoriete nummer van hun set. </oude koeien uit de sloot gehaald> Ja hoor... |
|
quote:Scenepoints nodig? Ik vind Mentors,best aardig, maar zonder de opperopruier El Duce matige zooi. Een soort Snickers zonder pinda's, of kerst zonder King Diamond. Volgens mij is dat optreden in Lampegat gewoon bedoeld om nog enige cultwaarde te geven aan de EMM met zijn zouteloze line-up. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kimmey? |
|
Die heeft al 3x keer ge-pm-ed maar geen antwoord |
|
quote:Als jij gaat dansen, kan dat me nog wel overhalen om te gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nah, ik doe liever zingen als ik op het podium sta. Bovendien ben ik aan het werk op de EMM als bandhost, dus kennie komen dansen ook, moet oppas spelen voor bandjes! |
|
quote:Dan wel in zo'n broek als in de avatar van xxl .. |
|
quote:De groeten aan Apfelstroedl dan maar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het gaat om morgen avond. Als jij gaat dansen wil ik ook wel komen. Ik ben gevraagd, maar vriendelijk voor bedankt. Gratis entree... =) |
|
quote: Gezien mijn status zijn scenepoints wisselgeld wat los in mijn broekzak rinkelt. Verwaarloosbaar en eigenlijk volkomen onnodig. ;-) Maar idd, met Duce erbij zou het echt helemaal af zijn. Hoewel Dr. Heathen Scum een behoorlijk stuk heidens tuig is. Ja hoor... |
|
quote: Morgenavond en volgende week! Nah, morgenavond heb ik ook al betere dingen te doen! |
|
quote: Ehh, iedereen toch? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-12-2010 17:49] |
|
quote: Kan dat dan? Bareuh... |
|
quote: + 1 @ Bastianus > wil je nog dansen op Pulverizer cd? co-operation not competition! |
|
quote: Ja nu wel. =) |
|
Ja als ze jou niet kunnen krijgen worden ze wanhopig! WAT NU! |
|
quote: Oh, ik dacht find her, fuck her and flee. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |