![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yep, en ik ben de paus Against God and Government ![]() |
|
quote: Was paar jaar geleden wel vrij actief.. ![]() =) ![]() |
|
Waarmee? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
*Mond houden Jan* ![]() |
|
Als je het nodig vind om te zeggen dan moet je het vooral zeggen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Hoelahoepen. =) ![]() |
|
quote: Jawel. Laten we het maar op burlesque houden ![]() Trouwens geen enkel huppelmeiske gezien op dat podium. Niet dat ik er op gelet heb, eigenlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 12-12-2010 19:42] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Welk podium hebben we het nu over? Bij Carnivore of bij The Mentors? O, wat slecht... zit nu te denken of er in Tilburg, bij Carnivore, 'burlesque dames' waren. ![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
In tilburg werd er gegooid met bebloede tampons, meen ik me te herinneren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hoe dan ook: Het is nog steeds geen dansen. ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
Nou, ik maakte wel een paar pasjes om ze te ontwijken. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Dus jij had geen zin om te hoelahoepen?* Hoopdance is wel erg gaaf. *Vraagt zich af of NYB nog serieus gaat antwoorden. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-12-2010 22:37] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
![]() 1 van de raarste shows ooit gezien. Kan me alleen niet meer herinneren waar dat ook al weer was. ![]() |
|
quote: Jij vroeg of ik danseres was/ben. Mijn antwoord is dan toch duidelijk lijkt mij.. ![]() =) ![]() |
|
Je bent actief geweest ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Waarom wil je dat weten Nix? ![]() |
|
dit topic is wel prima reclame voor deze show ![]() ![]() |
|
quote: Omdat ik het wil weten? Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over een relatief simpele vraag. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Ik denk dat ze je bedoelingen achter de vraag niet vertrouwt. Zelf denk ik overigens dat je, als actief dansend iemand, puur vakmatig geïnteresseerd bent. Maar NYB denkt dat ze weer gedist gaat worden, vermoed ik. Misschien haalt ze jou en Rotzak even door elkaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Totaal niet boeiend iig. ![]() ![]() |
|
quote:Daar verschillen de meningen over. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
wij spelen in het voorprogramma, degene die bij ons willen dansen kunnen zich ook melden hahahaha ![]() |
|
quote: ![]() Rotzak als male dancer zou echter wel lachen zijn. Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |