|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe muziek online! Alvast een voorproefje van de muziek van het aankomende album!! www.myspace.com/whenbombsfallnl [Dit zijn nog tussenmixen, aan een eindmix wordt nog gewerkt] Voor de liefhebbers van: From Ashes Rise, Skitsystem, Tragedy, Ekkaia, Slayer, etc.. Personeel: MART - vokills FRANK - gitaar/grunts NIELS - bas TIM - drums [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 09-12-2010 8:55] Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Jammer dat het via myspace nu zo omslachtig luisteren is. Maar een goed begin KK! Boeiender |
|
quote: Iek begraip. Ligt ook niet aan jullie, ligt aan de nieuwe fucked up myspace. Boeiender |
|
quote: Ja is echt waardeloos. Zit zelfs te denken om myspace af te melden en gewoon weer terug te gaan naar een gewone .nl of .com websites. Mooie filmpje van Atak btw Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Sja, misschien gaan wij weer meer werk maken van onze website, dit schiet niet op. quote: Thanx! Je staat er mooi op! Boeiender |
|
quote: Haha, ja was lachen avondje! Bij Rocks kom ik wel weer een liedje meedoen! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Boeiender |
|
quote:Hier snap ik niks van. Bij mij is het nog steeds hetzelfde. |
|
quote: Als ik op een nummer klik popt er een nieuw scherm op, waarin ik wederom de play button moet aanklikken... Boeiender |
|
Je moet die kleine play button lins voor de titel aanklikken! Dan werkt het zoals "vroeger" x Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Ah, ik zie het. Sjeezus, waarom dan die joekel van een playbutton op het scherm? Boeiender |
|
quote: Ik denk dat het meer te maken heeft met een bepaalde generatie.. hah nee grapje Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote:Op die manier. Ik klik altijd op de knopjes in de player, dan heb je er geen last van. Als ik op titels druk ga ik ook direct naar een nieuw scherm, dat is inderdaad storend. |
|
weer zo een topic volgeluld door Mr N. beter sla ik de link over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoe herkenbaar, zo denk ik altijd over jouw substantiële bijdrage op dit forum. Boeiender |
|
boys, het gaat hier om de band.. Niet om bitch fight Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Sorry, ik vind het niet wat, terwijl het wel mijn genre is. Ik mis de smerigheid, het is me allemaal net iets te gelikt of gladjes. Misschien eens wat vlees eten voor de broodnodige agressie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik mis kracht. Het komt lauw over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Dat zou door een andere productie nog beter kunnen worden? Of is het de songwriting? Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Productie denk ik wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik denk toch, eerlijk gezegd, de structuur van de songs. Het pakt niet echt. Dit vind ik b.v. wel gaaf, terwijl het geluid zwaar beroerd is: Agressiever kan niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Allright, dan zal ik de aankomende weken eens even het een en ander editen, waarschijnlijk dat het dan wat bruter klinkt Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Slowchat maar een eind weg in je eigen band topics. Doei. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |