IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : When Bombs Fall / metal - crust NL Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 10:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Anders gooi je er zo'n productie over, misschien scheelt dat:

As ik zoiets heur, kom ik zowat kleur.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-12-2010 10:41]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-12-2010 10:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, het gitaargeluid is doffig, meer mid erin gooien, meer gain misschien ook.

Boeiender

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 09-12-2010 10:46 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 10:42 schreef MR. N het volgende:
Sja, het gitaargeluid is doffig, meer mid erin gooien, meer gain misschien ook.

Gitaar geluid komt rechtstreeks uit mijn POD, en alle mid is al tot 10 los!
Deze gitaar tracks ga ik nog re-ampen. Dus beter gaan ze nog wel klinken

Enskedese Kopknikkers Bende

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-12-2010 10:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 december 2010 10:46 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Gitaar geluid komt rechtstreeks uit mijn POD, en alle mid is al tot 10 los!
Deze gitaar tracks ga ik nog re-ampen. Dus beter gaan ze nog wel klinken

Ja, re-ampen zou goed zijn. Wel over een buizenbak gooien dan lijkt me, meer powerrrrrrrrrrr.... Als je mijn zooi nodig hebt hoor ik het wel.

[edit] probeer de Solo 100 eens uit de POD (medium afgesteld qua gain), met een virtueel distortion pedaal ervoor, klinkt beter denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-12-2010 10:49]

Boeiender

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Posted 09-12-2010 10:50 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 10:47 schreef MR. N het volgende:
Ja, re-ampen zou goed zijn. Wel over een buizenbak gooien dan lijkt me, meer powerrrrrrrrrrr.... Als je mijn zooi nodig hebt hoor ik het wel.

Tuurlijk buizen, wat denk jij! haha

Ik heb een Marshall MKII uit 1978, en een zelfbouw buizen amp! Komt wel in orde!
Mocht je een Mesa kast hebben, dan zou ik daar evt wel belang bij hebben om die te gebruiken

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 10:52 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De toms en snare hebben ook een behoorlijk potten en pannengeluid. En als ik jullie drummer was zou ik het helemaal voltimmeren met polka's en crashbekkend, beetje in Driller Killerstijl, maar goed, misschien is dat niet de bedoeling van jullie nummers.
Edit: Misschien een keer het drumstel stemmen, doen jullie dat weleens? Of ringen erop leggen?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-12-2010 10:53]

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Posted 09-12-2010 11:00 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 10:52 schreef bastianus het volgende:
Edit: Misschien een keer het drumstel stemmen, doen jullie dat weleens? Of ringen erop leggen?

Zekers hebben we die wel gestemd, de oude drummer van Vandenberg hebben we er nog mee laten bemoeien.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-12-2010 11:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 11:00 schreef Kleine-Kapoen het volgende:
Zekers hebben we die wel gestemd, de oude drummer van Vandenberg hebben we er nog mee laten bemoeien.
Haha. Daar heb je het al. Misschien kan je er beter een hetero naar laten kijken. Of in elk geval iemand die voeling met jullie genre muziek heeft.

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Posted 09-12-2010 11:09 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 11:06 schreef bastianus het volgende:
Haha. Daar heb je het al. Misschien kan je er beter een hetero naar laten kijken. Of in elk geval iemand die voeling met jullie genre muziek heeft.

Ik vind de sound van de toms zelf ook wel mooi, daarom ben ik akkoord gegaan!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 09-12-2010 11:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

muziek is ruig, geluid kan ruiger

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Posted 09-12-2010 13:20 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2010 11:11 schreef collision-tammi het volgende:
muziek is ruig, geluid kan ruiger

Wordt aan gewerkt!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com