|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
12-12-13 augustus 2011 BRUTAL ASSAULT Old Army Fortres Josefov, Tsjechie www.brutalassault.cz De eerste bands: 1349 A PALE HORSE NAMED DEATH ABSU AHAB ANATHEMA AS I LAY DYING ASPHYX ATHEIST BLOOD RED THRONE CANNABIS CORPSE CATHEDRAL CRO-MAGS DAGOBA DECAPITATED DEW SCENTED DRACONIAN DORDEDUH EINHERJER EXCREMENTORY GRINDFUCKERS EXHUMED EXIVIOUS EXODUS FIRST BLOOD GORGUTS HAEMORRHAGE HAIL OF BULLETS HECATE ENTHRONED KHOLD KVELERTAK KYPCK MAYHEM MORBID ANGEL MOTORHEAD NEVERMORE NORTHER RAM-ZET SATYRICON SCAR SYMMETRY SEPTIC FLESH SEPULTURA SEVENTH VOID SKELETONWITCH SKYFORGER SOILWORK SUICIDAL TENDENCIES SYLOSIS THREAT SIGNAL TRIGGER THE BLOODSHED TRIPTYKON TSJUDER TURISAS VADER YOUR DEMISE Tickets 1257 CZK (ongeveer 49 euro). Te verkrijgen via de website. Ik ben van plan om dit festival komende editie ook maar eens te gaan bezoeken. Goede verhalen over gehoord en ieder jaar een van de betere line-up (voor een spotprijs!). Lees op de site dat je de kaarten moet betalen via PayPal en ze dan met een code aan de deur moet afhalen. Iemand ervaring hiermee? Werkt dit een beetje? EDIT: foutje in topictitel, moet 11 zijn i.p.v. 12. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-04-2011 13:34] |
|
Nieuwe bevestigingen: GORGUTS VADER EXHUMED TRIPTYKON DORDEDUH [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 14-12-2010 17:55] |
|
Vijftig euro? Wooow! Voor die supergeweldige namen :O, jammer dat Tsjechie niet echt binnen mijn bereik ligt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben er afgelopen jaar geweest met de auto en het is goed te doen. Buiten dat is alles spotgoedkoop en is het gewoon een vet festival met veel goede bands en een goede sfeer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben erg benieuwd, stond al een aantal jaren op de planning. Een paar dagen Dresden en Praag ervoor plakken. |
|
Ik ken Dresden niet, maar Praag is in ieder geval te gek. En dat hoor ik van zoveel mensen dat je Dresden misschien net zo goed kan laten zitten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
True, maar eerst even ergens een tussenstop anders word het wel ver rijden. Praag ben ik vaak geweest, blijft geweldig en vandaar dat we er nu ook even een dag of 2 heen willen. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 15-12-2010 18:43] |
|
quote:Dresden is ook wel okay. Boeiender |
|
@Mer: ah, check, dat verandert de zaak sowieso @MR N.: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehe, ik was er niet echt vrijwillig.... Mijn paspoort was verlopen, en ik kwam Tsjechië dus niet in.... Boeiender |
|
Hahaha Goed bezig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mwoah, most naar Berlijn om het paspoort te verlengen, maar daarna wel een Heerschvakantie in Praha gehad. Boeiender |
|
Kon dat nog een beetje snel dan? Via de ambassade of wat? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, wel het dubbele van de normale prijs, maar wel een nieuw paspoort. Moest naar de ambassade toe. Was in de tijd dat DomDom's nog niet bestonden, geen kaart van Berlijn op zak, maar in 1 keer naar de ambassade in het centrum van Berlijn gereden... mirakels! Boeiender |
|
Nice Da's wel een heldendaad, ja! Tijdens een vakantie weleens meermalen met slechts een Lonely Planet-kaartje een grote Oost-Europese stad ingenavigeerd (ik was meestal navigator), liefst in het donker; puur genieten! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Heerlijk ja... ga meestal redelijk op de bonnefooi Europa door, geniaal. Boeiender |
|
quote: Maar dan wel met een bepaald doel en dan op de gok de weg vinden of echt op de bonnefooi? Dat laatste wil ik in ieder geval nog weleens doen, gewoon gaan rijden en we zien wel wat het wordt Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Meer een vaag doel, een land bijvoorbeeld. En dan blijven hangen waar het Feng-Shui is. Boeiender |
|
Ja, precies Goed plan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Al helpt een prinsesje (Necromantia) op de achterbank wel enorm om het Feng-Shui gehalte van een plek correct te bepalen. Boeiender |
|
Mwah, ik vind een vlak stuk gras in een bos naast een beek al behoorlijk Feng-shui; daar heb ik geen prinsesjes voor nodig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehe, maar die kunnen het wel nog meer *brugnaartopiconderwerp* BRUTAL Feng-Shui maken! Boeiender |
|
Ik weet niet in hoeveel landen het assaulten van prinsesjes gewaardeerd wordt, maar leuk is het in ieder geval wel ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehe, moet je moslim worden joh, dan mag het blijkbaar.... Maaaaaaaaaaaaar, Brutal Assault, heb er heel verschillende ervaringen over gehoord, wel vette bands meestal. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |