|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geen idee waar je het over hebt. quote: hehe Is er nooit geweest, maar komt wel een keer Eerst even wat fatsoenlijks maken. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Waar is dat prachtige topic van Mutilator gebleven?! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Waarom wil je het terug? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dacht ik, maar dan stond er een introductiestuk in een ander topic. quote:Moeilijk? Duurt wel lang. |
|
quote: Ondanks het feit dat de reacties aanvankelijk anders deden vermoeden had ik toch wel degelijk de indruk dat het een topic betrof met zéér veel potentie. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Yeah right. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-12-2011 16:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
quote: +1. Heb je hem zelf weggehaald Muti? Boeiender |
|
En WTF was de reden voor het aanmaken van dat topic in the first place? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Het was nav een nieuwsbericht. De titel was van een nummer van Dying Fetus. Het topic kan blijkbaar niet op dit forum dus komt waarschijnlijk op een andere. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Neeeeeeee, dan moeten wij dit moois missen. /care Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Metalfan? |
|
quote: Waarschijnlijk. Jammer dat commentaar klaarblijkelijk niet in goede aarde valt... Boeiender |
|
Opbouwende kritiek waar, naar mijn mening, niet erg volwassen op werd gereageerd. |
|
quote: Mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat het door mij geplaatste plaatje een substantiële vraag in hield. Boeiender |
|
Een topic verknallen is 1 ding, maar zo is het mooi geweest, trollzors. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: :') Hoe oud ben jij? 13? Ooit bij je opgekomen dat het voor niemand - behalve jijzelf - duidelijk was wat het doel van dat topic überhaupt was, aangezien er op Hypnosiaanse wijze alleen een of ander dwaas filmpje werd gepost in combinatie met een onbegrijpelijke titel? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hypnosiaans ... Vind ik ook niet |
|
quote: quote: Neuh, niet moeilijk. In de zomer nog aardig wat opgetreden, ondanks dat ik in Duitsland zat, daarna zijn we vooral gaan focussen op het opnemen van een EP (ofzoiets). Dat ging over de hele linie wat moeizamer dan gehoopt, vertraging 1. Een van onze gitaristen hikte al een tijdje tegen motivatieproblemen aan, die is helaas uit de band gestapt, vertraging 2. Dus, we gaan wel verder met opnemen, maar de EP en het bijbehorende topic blijven nog even 'kwijt' Verder zal ik ontopic gaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Waar is Mutilator zelf gebleven; opgepakt in Thailand? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3538956/10?hl=gebleven Dit topic zocht je. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-05-2012 2:28] |
|
Ik zit hier goed fout. Maar ook weer goed want ik kon het goede topic eerst niet vinden. Niks aan de hand, voor je kijken, doorklikken. En ik wil graag nog de groeten doen aan het Heels of Steeltopic. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-05-2012 2:37] |
|
ik ook Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |