|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Tof, dank je! |
|
De poepsekstopic. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
quote:/brb getting toiletpaper. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ach... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Of vol. Alstublieft: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3538956/14?hl=gebleven |
|
Ik zoek het Ea topic. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
quote:Thx, gezocht op "funeral doom"? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nee, op inhoud: Taesse. Graag gedaan! |
|
Trashmetaltopic is onvindbaar. |
|
Die is er niet, wij gebruiken nog de incorrecte oude schrijfwijze. |
|
quote:Hier. |
|
signature |
|
Is er uberhaupt een Tyranny topic? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Er was toch zo'n occult rock topic waar men jaren'60/'70 occulte rock/proto-metal en psychedlische, vintage doom bands postte? 'kKan'm niet vinden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
topic is opgehouden te bestaan, gezamelijk met The Devil's Blood? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zie alleen een vintage rock topic, maar kan me wel herinneren dat er zo eentje was. |
|
Stonden redelijk wat Youtube-clipjes van oude bands op de eerste pagina. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kan niks vinden! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Goede vondst, maar volgens mij was het er eentje die wat meer op de occult zat en niet zozeer op de psych / hard rock. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Godverdomme, goed bezig, man! Volgens mij is dat hem, ja Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |