|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is toch in de eerste plaats een afspiegeling van wat de bezoekers van ZM goede cd's vinden? (zo vat ik het altijd op) Denk overigens dat veel mensen niet aan een metal top 10 komen hehe. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: 1. Sigh - Scenes from hell 2. Moon - Caduceus Chalice 3. Serj Tankian - Imperfect Harmonies 4. Solefald - Norron Livskunst 5. Woe - Quietly, Undramatically 6. Furze - Reaper Subconscious Guide 7. Ihsahn - After 8. Burzum - Belus 9. Agalloch - Marrow of the spirit 10. Enslaved - Axioma Ethica Odini 11. Tsorer - Return To Sodom 12. Urfaust - Der freiwillige Bettler 13. Nachtmystium - Addicts Black Meddle Pt II 14. Svarti Loghin - Drifting Through The Void 15. Blood Cult - We are the cult of the plains 16. Darkthrone - Circle The Wagons 17. Borgne - Entraves De L'Ame 18. Cebren-Khal - A Mass of Despair 19. Drudkh - Handful of Stars 20. Dawnbringer – Nucleus Kleine aanpassing. |
|
1: Year of No Light - Ausserwelt 2: Enslaved - Axioma Ethica Odini 3: Crippled Black Phoenix - I Vigilante 4: Rotting Christ - AEALO 5: Melechesh - The Epigenesis 6: Agalloch - Marrow of the Spirit 7: God Is An Astronaut - Age of the Fifth Sun 8: Dan Le Sac vs Scroobius Pip - Logic of chance 9: Orphaned Land - The Never Ending Way Of OrWarriOR 10: Exilym no more freedom Net aan een top10 gekomen, zie in de lijsten hier dat er een nog een hoop is dat ik checken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: God is an Astronaut! Alleen nummer 10 is een ep jammer genoeg, anders had hij er bij mij ook ingestaan. |
|
quote: lijst mag niet meedoen signature |
|
quote: Nice Bij mij haalt hij het echter niet, veeeeel te veel andere dingen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Zware Metalen is een metal/gothic-Ezine. Het metal-gerelateerde van ZM slaat eigenlijk vooral op de frontpage. Zoals G-L al postte wordt dit een ZM-(forum)user jaarlijst, dus wat de forumusers leuk vinden, ongeacht hun muzieksmaak. Het forum is immers een forum waarop het maar het iets vaker dan op een ieder ander forum over metalmuziek gaat; geen metalforum. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Idd. Metal/gothic. Met hardrock/metal mag industrial/electro/folk/ambient ook al niet... En ik zag Korn voorbij komen. Die zou ook niet mogen, want dat is ook helemaal geen metal... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Huisregels: Binnen deze site hanteren we de volgende richtlijnen/regels: * Geen discriminatie Discussie voorbij Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Op KoRn zou wel een livelongpermban mogen, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind de nieuwste van Jody Bernal ook goed. Mag die ook in de lijst? |
|
quote:Niet verwacht deze hier tegen te komen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: 1: Year of No Light - Ausserwelt 2: Enslaved - Axioma Ethica Odini 3: Crippled Black Phoenix - I Vigilante 4: Rotting Christ - AEALO 5: Melechesh - The Epigenesis 6: Agalloch - Marrow of the Spirit 7: God Is An Astronaut - Age of the Fifth Sun 8: Dan Le Sac vs Scroobius Pip - Logic of chance 9: Orphaned Land - The Never Ending Way Of OrWarriOR 10: Woven Hand - The Treshing Floor Verandering: Exilym eruit, Woven Hand erin. @ Zelthor, bij mij juist het omgekeerde. Heb dit jaar heel veel vette cd's gevonden, maar grotendeels niet uit 2010. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 06-01-2011 12:36] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Mensen die alleen maar naar metal luisteren zouden sowieso niet mee mogen doen. @Robert: je krijgt mijn lijstje morgenavond. Moet nog even wat meuk luisteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mooi zo, heb ik er ook 1. 1. Anathema - Were Here Because Were Here 2. The Foreshadowing - Oionos 3. Akelei - De Zwaarte Van Het Doorstane 4. Khoma - A Final Storm 5. Agalloch - Marrow Of The Spirit 6. God is an Astronaut - Age Of The Fifth Sun 7. Hans Zimmer - Inception (OST) 8. Lingua - All My Rivals Are Imaginary Ghosts 9. Amorphis - Magic & Mayhem 10. Tristania - Rubicon 11. Pendulum - Immersion 12. Dark Tranquillity - We Are The Void 13. Throes of Dawn - The Greet Fleet Of Echoes 14. Rotting Christ - AEALO 15. Remembrance - Fall, Obsidian Night 16. Eluveitie - Everything Remains As It Never Was 17. Jonsi - Go 18. Black Sun Aeon - Routa 19. Skunk Anansie - Wonderlustre 20. For a minor Reflection - Höldum í átt að óreiðu |
|
quote: En op een metalgerelateerd is alleen metal geoorloofd? Mag een metalhead niet naar andere muziek luisteren, en deze waarderen? The National vind ik het mooiste album van 2010 en daar blijft hij staan. En NecRobert, voer mn lijst maar in. Ik ga hem niet meer veranderen. Hoewel... *mompel mompel* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mijn top 20 van 2010: 1. Anathema We're Here Beacause We're Here 2. Atlantean Kodex the Golden Bough 3. Overkill Ironbound 4. Slash Slash 5. Airbourne No Guts, No Glory 6.Atheist Jupiter 7. Neil Young Le Noise 8. Sodom War and Pieces 9. Avantasia the Wicked Symphony 10. Avantasia Angel of Babylon 11. Misery Index Hiers to Thievery 12. Iron Maiden the Final Frontier 13. Helstar Glory of Chaos 14. Coheed & Cambria Year of the Black Rainbow 15. Triptykon Eparistera Daimones 16. Scorpions Sting in the Tail 17. Masterplan Time to Be King 18. Mike Patton Mondo Cane 19. Crashdiet Generation Wild 20. Jon Oliva's Pain Festival |
|
1. Enslaved - Axioma Ethica Odini 2. Watain - Lawless Darkness 3. Alcest - Écailles De Lune 4. Black Sun Aeon – Route 5. Mar De Grises - Streams Inwards 6. Blood Of Kingu - Sun In The House Of The Scorpion 7. Anathema - We're Here Because We're Here 8. Heathen - The Evolution Of Chaos 9. Immolation - Majesty And Decay 10. Negura Bunget - Virstele Pamintulu 11. Triptykon - Eparistera Daimones 12. Vulture Industries - The Malefactors Bloody Register 13. God Dethroned -Under the Sing of the Iron Cross 14. Twilight - Monument To Time End 15. Electric Wizard – Black Masses 16. Valkyrja – Contamination 17. Hour Of Penance – Paradogma 18. WOE - Quietly, Undramatically 19. Melechesh - The Epigenesis 20. Blood Cult - We are the Cult of the Plains No regrets and no remorse... |
|
quote: Volgens mij kan NecroBert heel goed zelf bepalen wat hij wel en niet wil bijhouden. |
|
quote: co-operation not competition! |
|
01. Electric Wizard - Black Masses 02. Ufomammut - Eve 03. Year of No Light - Ausserwelt 04. Enslaved - Axioma Ethica Odini 05. Immolation - Majesty and Decay 06. God Dethroned - Under the Sign of the Iron Cross 07. Burzum - Belus 08. Red Sparowes - The Fear Is Excruciating, But Therein Lies the Answer 09. The National - High Violet 10. Fear Factory - Mechanize 11. The Howling Void - Shadows Over the Cosmos 12. Anathema - We're Here Because We're Here 13. Brant Bjork - Gods and Goddesses 14. God Is an Astronaut - Age of the Fifth Sun 15. Winterfylleth - The Mercian Sphere 16. Alcest - Écailles De Lune 17. Hail of Bullets - On Divine Winds 18. Ihsahn - After 19. Black Mountain - Wilderness Heart 20. Agalloch - Marrow of the Spirit the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote:Goed punt. Zo vatte ik het niet op. Een misvatting mijnerzijds, waarvoor mijn excuses. Ik zou dus inderdaad mijn lijstje gefilterd hebben op hardrock/metal gerelateerde releases omdat dit een metal forum is. Persoonlijk vind ik het echter ook zo moeilijk niet om aan 10 metalreleases te komen. Lui die beweren dat ik discrimineer of zei dat men geen andere muziek mag luisteren, die kunnen beter nog eens de basisschool overdoen. Ik zei immers letterlijk dat dat wel mag. Zou er zelf niet aan moeten denken om enkel metal te luisteren. |
|
quote:Daar hebben we geen fuck aan! Rondje bier!! En geen virtueel bier!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Een vraag me af wat je misvatting nou precies was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |