|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, ik gaf enkel een stelling en men reageert alsof ik een verbod op het luisteren van andere muziek in wilde stellen. Onzin natuurlijk. quote:Dat men op een metalforum niet een afspiegeling van de gehele muzieksmaak der ZM-ers maar enkel van de metal(gerelateerde) releases zou meenemen. Dat was mijn misvatting. Maar genoeg hierover? Lijstjes weer anders vervuilen we dit topic te zeer |
|
Waar blijft ons bier? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
heb 6-pack amstel gekregen van buurman (i.v.m. auto lenen 31-12)... ons bier = jouw bier! co-operation not competition! |
|
Ik zou zeggen: metal-gerelateerd zou logischer zijn. Maar mensen quoten hun oude lijst als ze iets veranderen, ik heb dat toen niet gedaan toen ik de ep's eruit heb gehaald. Ik hoop wel dat mijn nieuwe lijst er gewoon in staat dan. |
|
Als er minstens 10 volledige albums overblijven... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Dat sowieso. Ach, van mijn lijst zullen er toch maar een enkeling de top 50 halen als ik het zo zie. |
|
quote:Yes sir Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Best een goed jaar, maar geen ontzettende uitschieters: 1. Anathema – We’re here because we’re here 2. Enslaved - Axioma Ethica Odini (met tevens de beste gitaarsolo van 2010 in het openingsnummer!) 3. Blind Guardian - At The Edge Of Time 4. Alcest - Écailles De Lune 5. Akelei – De zwaarte van het doorstane (flink gestegen de afgelopen weken) 6. The Foreshadowing – Oionos 7. Volbeat - Beyond Hell / Above Heaven 8. Peter Pan Speedrock - We Want Blood! 9. Negură Bunget - Vîrstele Pămîntului 10. Eluveitie - Everything Remains (As It Never Was) Op naar 2011! |
|
quote: Nou, volgens mij gaat Enslaved de jaarlijst voor 2010 inmiddels met gemak winnen De openingstrack vind ik zelf het beste metalnummer uit 2010, maar het album als geheel doet me te weinig. |
|
quote: Die openingstrack is inderdaad geniaal ja. De rest van het album wordt bij mij nog altijd langzaam beter. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is nu te laat maar de nieuwe cd van Solefald is wel erg goed zeg. En Intronaut had ook wel hoger op mijn lijst mogen staan... |
|
1. The National - High Violet 2. Deathspell Omega - Paracletus 3. Interpol - Interpol 4. Watain - Lawless Darkness 5. Woven Hand – The Threshing Floor 6. The Dillinger Escape Plan - Option Paralysis 7. Year Of No Light - Ausserwelt 8. Coffinworm – When All Became None 9. The Unwinding Hours – The Unwinding Hours 10. Deftones - Diamond Eyes 11. Kvelertak – Kvelertak 12. Unearthly Trance – V 13. Deafheaven - Deafheaven 14. The Unwinding Hours – The Unwinding Hours 15. Black Breath – Heavy Breathing 16. Castevet – Mounds Of Ash 17. Enslaved - Axioma Ethica Odini 18. The Secret - Solve Et Coagula 19. Nachtmystium - Addicts: Black Meddle Pt. 2 20. Agalloch – Marrow The Spirit |
|
quote:Aanpassen mag evt nog he. ff ouwe lijst quoten en nieuwe lijst posten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Moeilijk, maar een lijst. 1. Ihsahn - After 2. Enslaved - Axioma Ethica Odini 3. Sigh - Scenes From Hell 4. Drudkh - Handful Of Stars 5. Pain Of Salvation - Road Salt One 6. Urfaust - Der Freiwillige Bettler 7. Negura Bunget - Virstele Pamintului 8. Deathspell Omega - Paracletus 9. Otargos - No God No Satan 10. Drapsnatt - Hymner Till Undergangen 11. Nachtmystium - addicts: Black Meddle Pt 2 12. Ondskapt - Arisen From The Ashes 13. Dillinger Escape Plan - Option Paralysis 14. Zwartplaag - Haatstorm 15. Burzum - Belus 16. Watain - Lawless Darkness 17. Mordaehoth - Eens Weer Prevaleert Het Heidens Hart 18. 1349 - Demonoir 19. Audrey Horne - Audrey Horne 20. High On Fire - Snakes for The Divine Helaas nog niet gehoord en dus niet in de lijst: God Dethroned Solefald Ghost Twilight Krieg Electric Wizard Hail Of Bullets Wel ook erg goed, maar ja keus moeten maken Cradle Of Filth Melechesh Therion Star One Jumalhamaren Grinderman (geen metal, dus niet in de lijst) severe torture Horseback Orphaned Land Keep of Kalessin Borknagar Witchery The Ocean Abigor Misschien pas ik nog wat aan voor de deadline. Yob [Dit bericht is gewijzigd door Yobb op 07-01-2011 17:13] |
|
Eerste reactie in dit topic en tevens definitieve jaarlijst van mij: 1Aborym- Psychogrotesque 2Enslaved- Axioma Ethica Odini 3Watain- Lawless Darkness 4Fear Factory- Mechanize 5An Autumn for Crippled Children- Lost 61349- Demonoir 7Immolation- Majesty and Decay 8Impaled Nazarene- Road to the Ocatgon 9Dimmu Borgir- Abrahadabra 10Hacavitz- Meztli Obscura 11Ihsahn- After 12Keep of Kalessin- Reptilian 13Melechesh- The Epigenesis an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:9 en 14 zijn hetzelfde. De tweede negeer ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Voor mij geen hele duidelijke nummer 1, maar wel veel sterke releases dit jaar.. 1. The Red Sparowes - The Fear Is Excruciating, But Therein Lies The Answer 2. Drudkh - A Handful of Stars 3. The Secret - Solve Et Coagula 4. Norma Jean - Meridional 5. Burzum - Belus 6. Deftones - Diamond Eyes 7. Celeste - Morte(s) Nee(s) 8. MGMT - Congratulations 9. The National - High Violet 10. Twilight - Monument To Time End 11. Gazpacho - Missa Atropos 12. Blood of Kingu - Sun in the House of the Scorpion 13. Watain - Lawless Darkness 14. Enslaved - Axioma Ethica Odini 15. Anathema - We're Here Because We're Here Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Aangepast 1. Cathedral - The guessing game 2. Suicidal angels - Dead again 3. Intronaut - Valley Of Smoke 4. Enslaved - Axioma Ethica Odini 5. Anathema - We're Here Because We're Here 6. Triptykon - Eparistera Daimones 7. Solefald - Norron livskunst 8. Apocalyptica - 7th symphony 9. Bad religion - The dissent of man 10. Therion - Sitra Ahra 11. Finntroll - Nifelvind 12. Overkill - Ironbound 13. Forbidden - Omega Wave 14. Heathen - The Evolution Of Chaos 15. Dillinger escape plan - Option paralysis 16. Swashbuckle - Crime always pays 17. Tarot - Gravity of light 18. Mekong delta - Wanderer on the edge of time 19. Motorhead - The world is yours 20. Akelei - De zwaarte van het doorstane |
|
quote: 1. Alpinist - lichtlaerm 2. Birds Of Passage - Without the world 3. Julith Krishun - VV 4. Daughters - Daughters 5. Celeste - Morte(s) Nee(s) 6. Union Of Sleep - Death In The Place Of Rebirth 7. Year of No Light - Ausserwelt 8. Mentat - Amarillo Abisal 9. Hierophant- Self Titled 10. Planks - The Darkest Of Grays 11. Black Freighter - Graves and Monuments 12. Conan - Horseback Battle Hammer 13. Colony - Colony 14. The Human Quena Orchestra - A Natural History Of Failure 15. Consciousness Removal Project - Do You Ever Think Its The End Of The World 16. Nails - Unsilent Death 17. Le Baron Vampire - Baruch 18. Exilym - No More Freedom 19. I Pilot Dæmons - Come What May 20. Author & Punisher - Drone Machines |
|
Een aantal goede pogingen in dit topic maar ook een flinke rij missers. Helaas moet ik iedereen teleurstellen want niemand heeft het juist. Bij deze dan het correcte antwoord: 01) Triptykon - Eparistera Daimones 02) Orphaned Land - The Never Ending Way Of Orwarrior 03) Enslaved - Axioma Ethica Odini 04) Iron Maiden - The Final Frontier 05) Therion - Sitra Ahra 06) Ordo Rosarius Equilibrio - Songs 4 Hate & Devotion 07) Windrider - To New Lands... 08) Blood Revolt - Indoctrine 09) Alcest - Écailles De Lune 10) Solefald - Norrøn Livskunst 11) Fear Factory - Mechanize 12) Impaled Nazarene - Road To The Octagon 13) Blood Of Kingu - Sun In The House Of The Scorpion 14) Blood Axis - Born Again 15) Year Of No Light - Ausserwelt 16) Slechtvalk - A Forlorn Throne 17) Wuthering Heights - Salt 18) Dark Tranquillity - We Are The Void 19) Black Sun Aeon - Routa 20) Temnozor' - Haunted Dreamscapes Verrassing van het jaar: Fear Factory eindelijk terug op Demanufacture niveau. Tegenvallers van het jaar: Agalloch - Marrow Of The Spirit Burzum - Belus Beste Concerten: Open Air: My Dying Bride @ Summerbreeze Indoor: Bolt Thrower @ Atak Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maiden zelfs! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Geweldige plaat vind ik dat. Precies zoals ik Maiden graag hoor, uitgesponnen en episch, lekker de tijd nemend om mooie indrukwekkende songs uit te voeren. Veel gedraaid vorig jaar en dat gaat dit jaar ook weer gebeuren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
119 lijsten verwerkt! Nog 2 dagen te gaan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Good busy, wederom dik respect voor je werkzaamheden. Boeiender |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |