|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
+ Aosoth (Fr) Blackmetal www.myspace.com/aosoth616 |
|
Aanwezig! Heb net een kaartje besteld Als je nog een voorprogramma zoekt, we komen met Aratron graag langs om te knallen met onze Traumatizing Death Metal. De zanger(ik dus) en de bassist zijn grote Watain fans! www.aratron.net [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-01-2011 19:58] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zin drin |
|
Aosoth?! Man, dat wordt dikke knepper, heerschconcert, nu al! |
|
Aanvang: 19:30 - Timetable toegevoegd. |
|
Morgen even kaartjes kopen. Misschien ook nog naar Biebob. Denk alleen dat San Miguel daar niet in trapt. (2 keer) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Je komt dan zeker weer niet langs Weert ofzo? Vervoer is nog onduidelijk. (Wijk kunnen alles namelijk zoooo goed regelen) |
|
Klein kansje dat ik aanwezig ben, vorige keer Watain ook al gemist, ik was niet van plan daar van een gewoonte te maken. Jammer dat de emo's van Shining erbij zitten. Nou ja, meer drink tijd dan. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Potverdeurie niks mis met Shining! Ik moet nog even kijken of het qua tijd ende geld gaat lukken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Mag je vinden, ik vind het maar een stel aandachthoeren,vooral die zanger.Wat een emo is dat figuur. Niet te doen. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Ach ja, imago ende zo. Ik let daar zelf nooit zo op. De muziek is goed en daar gaat het me om Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Zo ben ik zelf ook wel hoor, alleen bij Shining irriteert het me mateloos. Maar goed mocht ik gaan dan ga ik tijdens Shining wel bier drinken, hoef ik me ook niet te irriteren he. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
De halve liter glazen zijn bijbesteld! |
|
quote: Wat een joke. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Nee jouw hoofd trekt volle zalen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kaartje te koop voor 15,75 Intresse? Laat t dan ff weten |
|
*hop! |
|
=) |
|
Zondag! |
|
quote: Ook al extra brandweermannen en een extra schoonmaakploeg ingeroosterd? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
hopelijk hebben ze ook genoeg van dit spul in huis: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Idd... Als ik het zo op Krieg forum las, hebben ze weer een ouderwets goedriekende set |
|
Regeer, ga jij heen??? |
|
Zit nog steeds in twijfel... Zijn beide vette bands, maar heb ze ook beide al ZO vaak gezien. Bovendien weer werken de volgende dag en het is toch weer helemaal in Zaandam. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |