|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nozzman heeft ook een mooie cartoon of watain gemaakt : |
|
quote: Haha nou dan zat ik met m'n schatting qua publieke opkomst goed met net iets meer dan halfvol als 580 klopt, zei het niet dat er volgens de site van de Kade 650 man in kan! http://www.kade.nl/informatie/technical_specifications/ Hoe dan ook was het een tof avondje 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou bak een taart en vier het ofzo... . Ff nog wat leuke foto´s op de Smoelenboek plakken. =) |
|
Degenen die de "rare" acties van Niklas verwachten en dat als belangrijkste vermaak zien zijn toch wel de grootste kneuzen Elke keer weer leest men geklaag en dat men het jammer vind dat hij zich zo 'goed' en 'normaal' heeft gedragen op het podium ....onbegrijpelijk wat een kneuzen gedrag, da's nog erger dan al het snijwerk van Niklas zelf. Men moet juist blij zijn dat hij zich momenteel meer richt op de muziek ipv het zelfdestructieve. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idd ja. Toen ik ze vorig jaar zag samen met Enthroned in de Biebob gedroeg hij zich ook relatief normaal, waardoor de focus compleet op de muziek lag... en wát een ijzersterk optreden was dat seg Faustian Spirit of the Earth |
|
Net als gister- avond dus. Mijn vorige post was bedoeld met een vette . Werd nog aangesproken door de beste man en dat was gezellig ja. =) |
|
quote: Wil je ook een stukje? Die kleine kale gitarist van Watain liep nog tegen me aan en viel bijna van de trap bij de wc haha, gelukig kon hij zich aan de leuning vastpakken. Ik kwam van rechts dus had ik gewoon voorrang! Die zanger werd lastig gevallen door opdringerige fans met fotoboeken en merkstiften, aan zijn gezicht leek te zien dat ie het allemaal niet echt boeiend vond, hij knikte braaf ja en poseerde stoer voor de foto. Dan ben je potverdomme de zanger van Watain, maar het leek wel alsof er een mega rockster voor ze stond die ze adoreerden [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-03-2011 15:26] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Die gasten van Watain zijn toch ook rocksterren... |
|
Haha damn, als ik het zo hoor, zonde dat ik er beide dagen niet bij heb kunnen zijn. Toch fijn om te horen dat andere wel zich goed hebben kunnen vermaken. |
|
quote: Haha ja stiekum toch een beetje wel, ik werd ook herkend als zanger van Aratron dus mijn ego was ook gestreeld! quote: Oordeel zelf hoe gaaf Watain was! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Watain to play Sonisphere 2011: 'Playing alongside Metallica - one of the greatest musical influences of Watain - has always been a dream of ours, so this feels like a most pleasing reward for walking this long hard road all these years. Watain will be a dark and fierce addition to this already mind-blowing lineup of metallic overkill, and we look forward to bring our blood, fire and death to the UK visitors...' |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Haha is dat serieus? Edit: ja dus ... [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2011 2:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het zou leuk zijn als ze dezelfde kleedkamer zouden hebben. Kan Metallica direct weer in therapie. |
|
Ben wel benieuwd of ze goed ingelicht zijn, Metallica doet B4 dit jaar.. |
|
quote: Jaaa lekker taart! En wie was jij dan? =) |
|
Ik was die kerel met dat zwarte petje en het Hail of Bullets shirt, ik stond voorraan rechts vanwaar ook het filmpje geschoten is haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ow nou kan me niet herinneren... =) |
|
quote: Nou we hebben ook niet met elkaar gesproken hoor, zei het gewoon over het algemeen genomen zeg maar. Mocht je nou de zanger van Aratron menen gezien te hebben dan was ik het haha! Waar zit je op Facebook, dan ken ik ff die foto's bekijken 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb hier nog 2 foto's, ze zijn niet geweldig maar duidelijk zat! Watain Shining 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: B4? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
The Big Four. Kan iemand me vertellen of Watain Rabid Death's Curse speelde of niet? Zit aan mezelf te twijfelen. [Dit bericht is gewijzigd door gatecrasher op 15-03-2011 16:31] |
|
quote: Ik hoef ook niet iemand gesproken te hebben om diegene te herinneren. Ik heb maar 4 vage foto's van Watain en een paar met de gasten van Watain zelf en Niklas. Foto's op Facefuck alleen voor vriendjes. =) |
|
quote: Ja, |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |