|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
leuk! Maar wil niet het risico lopen te bevallen in de staddijk Dus ik sla ff over. Maar Obeah en Grindbashers is altijd leuk. |
|
Dat is een excuus die je niet vaak hoort. |
|
hell yeah, met volle maag 't podium op! co-operation not competition! |
|
quote: Que? |
|
16 December was niks geks aan de hand, dus ik weet niet waar die kromme zin vandaan komt Ik bedoelde dus: eten te koop, hele avond |
|
SHADOWS OVER STADDIJK, NEE, RAAP ME OP! DIE TITEL! Sorry, niet beledigend bedoelt ofzo, ik moest alleen best wel hard lachen hoe het klonk. |
|
|
|
Ik moet zeggen dat ik er al zin an heb. Boeiender |
|
Volgens mij heb ik nog een muntje van Staddijk |
|
verkopen? zin in! co-operation not competition! |
|
..deze schiet ook alweer mooi op! co-operation not competition! |
|
*kick* Als het goed is dan heb ik mijn 10 meter speakerkabel ook binnen a.s. zaterdag. Kan ik weer mooi stereo spelen. Zin an! Boeiender |
|
Heb dan volleybalwedstrijd tot een uur of 20.00. Tegen de tijd dat ik in Staddijk ben is het daar al vrijwel afgelopen . Dan maar naar de Backstage 's avonds, daar speelt Lord Volture, komt er iemand vanuit Staddijk afterparty'en daar ? |
|
quote:Denk dat wij ergens anders afterparty-en. Boeiender |
|
Ik ga dan nog wel backstagen en wellicht daarna nog een keer naar Dollars. (ik hoef namelijk niet bij staddijk bardienst of munten te doen om daarna ook nog alles te moeten opruimen) |
|
quote: Ja ik ga ook wel even. Maar ik blijf niet tot diep in de nacht want ik moet zondagochtend nog werken. |
|
quote:(deel van) Toxo crew waarschijnlijk wel aanwezig, afhankelijk van hoe laat het wordt na de Staddijk show. My friend, watch out for traitors... |
|
Kreeg net te horen dat ik garderobe dienst moet draaien... Daar heb ik dus echt geen zin in om een zaterdagavond daar te zitten... |
|
quote: Beter gaan Christian, Niels, Martijn en jij mee de stad in , was behoorlijk geniaal toen in Kampen na Springstof Festival |
|
@Frans. Wij gaan zeker nog stappen. We gaan er weer een mooi feestje van maken:D |
|
Ik moet dan nog wat inhalen tijdens Toxocara en het stappen, want tijdens de diensten mogen we geen druppel drinken... Ik moet dan wel Caedere missen godverdomme!!!! |
|
quote: Dus je organiseert iets mee en kan er dan niet eens van genieten? Kut geregeld daar zeg. |
|
Inderdaad, ik heb ook gezegd dat ik voortaan niet mee wil helpen tijdens het evenement zelf. |
|
quote: Doen zoals ik doe dus |
|
quote:Flink tanken onder Toxo dus zin an! My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |