|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen we zeker. |
|
Oh leuk Koen, ga je ook? Ook al een eeuw niet meer gezien ofzo |
|
Ik wil ook gezellig! Maar ik zit dan als het goed is al met me kont in Parijs!! =) |
|
Volgens mijn info begint Grindbashers om 18.00, maar op de site van Staddijk staat dat de deuren om 18.30 open gaan...... Wordt lekker druk dan. Boeiender |
|
In het verhaaltje wel, zal wel een typfout zijn. Want in het rode vakje met alle informatie staat: Entree 7,50 open 17:30 aanvang 18:00 |
|
quote: Klopt helemaal. Het wordt wel moeilijk vroeg aan den drank daar! Zin an! Boeiender |
|
Ik hoop dat ik het haal om er optijd te zijn. Dan ga ik je op de foto zetten |
|
quote: Alleen als we als Skoapekuukie's ook samen op de foto gaan! Boeiender |
|
quote:Zal wel moeten ja moet geluid doen! My friend, watch out for traitors... |
|
...morgen dus... laatste keer met de huidige basgitaar, mo! co-operation not competition! |
|
Zin an! Boeiender |
|
Ga het niet redden met werk, weer eens zo'n supervroege aanvangstijd |
|
Hoofdpijn! = |
|
Chinees was lekker , wie nog wil komen moet snel zijn want het loopt storm aan de kassa |
|
Ja? Hoeveel bezoekers zijn/waren er? En hoe was de avond? |
|
Was dat ff leeeuuuuk |
|
citaat van de avond: "Het leek wel een totaal andere band!" en nu was een mooie avond! co-operation not competition! |
|
Het was wel gaaf. Er waren een stuk of 50 betalende bezoekers en dan nog mensen van de gastenlijst etc. |
|
Heb een leuke avond gehad! euu? |
|
quote:Godverrrr, het eten zit me nu nog dwars man.... Boeiender |
|
We zijn helemaal nie op de foto geweest! |
|
Het was in de Dollars in ieder geval heel gezellig met de mannen van Toxocara en gullie |
|
aan den broeckstaetehof was 't anders ook een leuke teringzooi... "Boomgaardsap, mede mogelijk gemaakt door moeders voor moeders"... co-operation not competition! |
|
quote: Yup, was een zeer mooi feestje! My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |