|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook Sombres Forêts zou geloof ik met nieuw materiaal komen. En het is ook wel weer tijd voor een nieuwe Explosions in the Sky. En zo hoop ik op nog wel meer bands. |
|
quote:Er komt inderdaad niet werk van Sombres Forêts, maar er is nog weinig over bekend: quote:Zoiets als 'er zijn zeven nummers geschreven' en 'het is in de stijl van de vorige albums maar luidt ook een tweede hoofdstuk in betreffende Sombres Forêts' denk ik. Zolang we niet weer zo'n pseudo post-rock / black metal hybride krijgen is het best [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 16-12-2010 22:16] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Haha, dat was inderdaad ook precies wat ik er uit op kon maken. We zullen het wel zien. |
|
quote: Niks mis met dat genre, maar het zou fijn zijn als ze verder borduren op hun eigen/oude stijl. |
|
Crowbar, Lionheart en Betrayal. Edit: oh, en nieuwe Most Precious Blood en As Blood Runs Black. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-12-2010 23:39] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Er is opzich niets mis mee (ookal geef ik de voorkeur aan enerzijds instrumentale post-rock en anderzijds (depressive) black metal in plaats van de combinaties) maar ondertussen begint het allemaal wel heel erg op elkaar te lijken, zowel qua muziek als artwork, teksten of het tot expressie brengen van ideeën. Ik heb liever dat er op het oude werk voortgeborduurd wordt en dat Annatar zich vanuit dat oogpunt muzikaal ontwikkeld dan dat ook hij toetreedt tot iets dat ondertussen wel een beetje een hype aan het worden is I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Klopt, veel bands die eerst een veel individueler karakter hadden, zijn erg veel op elkaar gaan lijken. Ook deels door de inteelt van bandleden. Maar dat maakt het genre voor mij niet minder. Wel zijn er ondertussen genoeg bands in die richting. Tijd voor wat meer eigenheid en originaliteit. |
|
Het zou leuk zijn als Craft eindelijk eens wat uitpoept. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: + Goatsnake, hopen dat ze na Roadburn de smaak weer te pakken hebben... quote: Idem! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-12-2010 23:05] Je moeder. |
|
20.SV - "Box Set" (?) Alpinist / Masakari - Split Birds Of Passage - Without The World (schijnt ook een re-release te zijn haha) Celeste - Pessimiste(s) re-release Counterblast - TBA full-lenght (HOLY SHIT) Downfall Of Gaia / In The Hearts Of Emperors - Split Kodiak - Collection Lent0 - TBA Link - Chapter Two Monkeypriest - The Psalm Muchy - TBA full-lenght(?) Povarovo - Tchernovik re-release Terminal Sound System - TBA The Eye Of Time - Discography The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - TBA full (jeuj) Victims - TBA full-lenght Wertham / Shift - Split (?) White Darkness - ToKAGe O_O oei [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 16-12-2010 23:53] |
|
Human Rejection heeft een nieuw numme online staan, hopen dat ze een album uitgeven komend jaar. Vorig jaar stond hun album erg hoog in mijn lijst. |
|
En als Animals As Leaders nog wat tijd vindt om wat uit te brengen... yummie! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je moeder. |
|
The Orne |
|
Shock! |
|
Oh ja en natuurlijk "One" van Tesseract! Als t niet weer 2012 wordt When your people matter, menstrual health matters |
|
En uiteraard de nieuwe Vazal release! Je moeder. |
|
Nieuwe Explosions In The Sky , meer weet ik op dit moment nog niet Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
07/01 LotD en Helrunar 14/01 Belphegor 14/02 Lifelover 15/02 Deicide 25/03 Kampfar 29/03 Amon Amarth Samael Vader Morbid Angel Shining Anaal Nathrakh Septicflesh Endstille Amorphis Aborted Primordial Lijkt nu al een heel leuk jaar te gaan worden Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Lord of the dance? |
|
Ik gok op Legion of the damned Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: :') Je moeder. |
|
quote:Dat zal hem wel zijn. |
|
Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |