|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heeft het wel wat van natuurlijk ja. Net als Black Breath. Maar vette shit is het absoluut! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Begging For Incest zal ook met een nieuwe plaat komen. |
|
De nieuwe Crowbar is zo ontzettend vet |
|
quote:nieuwe Ulver dan maar Critical Geography |
|
quote: Fijn! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Promo zeker? Ik wil hem ook horen. |
|
quote: Die promo van vorig jaar klonk anders echt HEEL erg kut. Ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe Ulcerate *kuch* net gelekt *kuch* |
|
quote:Wanneer verkrijgbaar? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Artiest: CROWBAR Titel: SEVER THE WICKED HAND Drager: 1 - LP Genre: HEAVYMETAL (ROCK) Label: CENTURY MEDIA Releasedate: 14-02-2011 (verwacht) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
en hij is vet Betere drums, goede vette riffs |
|
quote: Die promo was thuis opgenomen. En op het podium doet die nieuwe zanger het wel aardig, dus ik ben toch benieuwd. (illegaal Ulcerate opzoeken) [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 12-01-2011 16:26] |
|
Ulver komt in ieder geval met een nieuw album, Critical Geography, en dan is er nog een redelijke kans dat ze ook nog dat album met 60's covers uitbrengen. Hopen dat die Sunn O))) collab ook nog het licht gaat zien. You have time. You are doing fine. |
|
Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar(alle 3). En er komt een Downpresser album aan het eind van de zomer. |
|
Ik kijk uit naar de nieuwe "Virus" ook quote: Dus, pre-orderen die shit! http://www.myspace.com/czral Edit: @bokaj, ken je dit eigenlijk wel?! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-01-2011 4:03] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Virus, Ulver Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb al een hoopje releases kunnen checken. Als het jaar dit niveau aanhoudt, gaan het moeilijke beslissingen worden in de toplijst. Full Blown Chaos, Lionheart, Casey Jones, No Turning Back en Freeway & Statik Selektah zijn de toppers, momenteel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit jaar alleen nog maar Ulcerate gehoord, geen slecht begin. |
|
De nieuwe Helrunar (Sól I + II) = anderhalf uur genieten. Nu al een absolute topper Faustian Spirit of the Earth |
|
De russische Abominable Putridity zitten in de studio. Afwachten hoe die zal zijn, goede band! |
|
Hoop op een nieuwe Behemoth plaat...Maar dat zal nog wel even duren helaas. mental |
|
quote: Hé fanboy, heb je ze net ontdekt ofzo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Zo'n beetje wel...Vind u dat erg? mental |
|
quote:Zelfde hier. |
|
Er is een maand gepasseerd... lijstjestijd 1. Full Blown Chaos - Full Blown Chaos 2. Lionheart - Built On Struggle 3. No Turning Back - Take Control 4. Architects - The Here and Now 5. Casey Jones - I Hope We're Not the Last 6. Freeway & Statik Selektah - The StatikFree EP 7. Hardside - Crucified 8. Amends - Bastard Sky 9. The Blackout Argument - Detention 10. I Exist & Phantoms - Bad Romance Voor de rest zijn de nieuwelingen van No Bragging Rights (Illuminator), Nociceptor (Amongst Insects) en The Guilty Unpunished (Desolate) nog het vermelden waard. Talib Kweli, Joell Ortiz, Times of Grace, Slaughterhouse en Belphegor vielen dan weer erg tegen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |