|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oceans!!! |
|
...of Sadness reeds mee in contact, zou hopelijk voor het najaar moeten zijn, samen met nog wa groepen If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Wellicht voor Centurian!! Voor willekeurig welke band uit 'Les Légions Noires' uit Frankrijk, maar die treden toch niet op. Voor Antaeus! Voor Graveland of Veles of Perunwit of zo, maar dat gaat toch niet gebeuren. Voor al die vage Russische/Slavische black metal bands! Hmm.... voor Judas Iscariot of andere amerikaanse BM. Zowiezo wel voor veel BM want death metal bands treden toch wel (semi-) in de buurt op. |
|
Voor LOMP! |
|
Oceans Of Sadness Ashmolean Axamenta Panchrysia Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Voor summoning, ok geen kleine band, maar als ik die toch es live zou kunnen zien! |
|
Obscenity mischien centurian mischien dissinter |
|
Ik zou igg. wel 100 km rijden voor : Occult, Bolt Thrower, Sinister, Inhume en nog wel meer bands maar die schieten me zo niet te binnen. Heads I win, tails you lose |
|
uuhhhhhhhhmmmmmmmmm,misteltein |
|
Voor de Oekraïnse NOKTURNAL MORTUM Shit wat zijn die lui geweldig. dat ga ik een keer doen ook nog, gewoon een keer naar Rusland toe, alleen voor een concertje. plek genoeg om te blijven pitten. |
|
RAMP en Blind Zero!!!!! Daar ga ik dit jaar ook veeeeeel meer dan 100 km voor afbollen....Portugal here I come!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Mayhem (eigenlijk te groot he?) Deicide (idem) Blood Duster Baltak Mortal Decay Abigor Tsjuder Necromantia Sadistik Exekution Deceased |
|
quote: Ben je Centurian niet vergeten? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Eigenlijk wel maar bands die ik al een aantal keer gezien heb, heb ik voor het gemak even weggelaten. |
|
Deviate ... ow wat wil ik daar nog graag eens naartoe Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Inhume en Anorexia Nervosa. the only pleasure is pain |
|
judas iscariot zal nooit meer optreden.. margoed.. ik zou wel wat kilometertjes maken voor CRAFT! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: anorexia was laatst nog in de Kade in zaandam, had je toen kunnen gaan. concert was helaas pindakaas een beetje kort |
|
quote: Doe dat dan ook eens Dan krijg ik je eindelijk eens te zien.. Kom anders 11 mei naar Heule, dan spelen Axamenta en Manic Movement ook... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: helemaal mee eens ik wil gaarne toevoegen: Brodequin |
|
Vanavond nog naar Cryptopsy. Groningen - Baroeg; een kleine 450 km heen en terug. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gorgoroth Nargaroth Sadistik Exekution War Aura Noir Meshuggah |
|
Oceans of Sadness Bazzio Attacks!!! |
|
Arcturus ... als ze ooit eens zouden optreden. |
|
quote: fuck! lekker bijdehand ben ik weer is dat vanavond (domme vragen, slimme antwoorden) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |