|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ehm nu heb je misschien net ook een dubbel manowar topic kunnen lezen. veelal is er over het onderwerp waar jij het over wilt hebben al een topic. gebruik de zoekfunctie om deze te vinden. er is voor dit onderwerp namelijk ook al een topic. succes met zoeken naar het topic |
|
hehe pardon daarvoor "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote:Wat aardig. |
|
Voor zover ik weet is er geen duidelijk topic hierover. Als Ghouliette er zo een weet, mag ze die hier neer zetten . |
|
Er is wel wat over geouwehoerd maar niet zo duidelijk... |
|
Koude industrial beats vind ik erg mooi in blackmetal [mysticum]. |
|
Probeer Fleurety eens zou ik zeggen. Dat blijft voor mij toch wel een van de meest succesvolle experimentele bands. Meeste bands maken namelijk alleen maar oninteressante muziek. |
|
ik weet bijna zeker dat je 'elend' wel goed zult vinden, het is in elk geval grensoverschrijdend. elend bestaat uit een opera-zangeres en een grunter. de rest van de muziek klinkt heel orkestraal, hoewel alles met behulp van keyboards is geschreven. ik ben ook wel benieuwd naar de bands die jij opnoemde. ik ken alleen vintersorg en arcturus. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: o.a. cynic, pestilence "spheres" atheist ed: maar hoe bedoel je experimenteel etc? want eigenlijk kun je het oude werk van venom, hellhammer, metallica etc. hier ook onder scharen [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 18-09-2002 16:24] |
|
Ik luister nu Ram-Zet (zie ook het topic daarover). Dat is een erg experimentele genre overschrijdende band: gothic, power, klassieke, heavy, black, doom en een vleugje deathmetal! Viool, keyboards, tempo wisselingen, samples, effecten, vrouwlijke vocalen (grunts en 'mooiere') tip-solo's etc. Echt heeeel varierend! Een aanrader! [edit] P.S. Als je Hollenthon leuk vind, moet je je hierin best kunnen vinden, soms lijken ze er best wel veel op [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 18-09-2002 16:45] |
|
the berzerker ( death/industrial) No meat is sweater |
|
quote: Techno / deathmetal. Morbid Angel vs. Thunderdome ofzo iets |
|
ja dat zijn een paar nummers die die gast 'gecoverd' heeft van o.a deicide en morbid angel ga maar eens naar www.theberzerker.com, daar kun je wel eigen nummers van em downloaden... No meat is sweater |
|
quote:Dat is een Hollander toch? Hij zit ook op crapforum.nl |
|
quote: Volgens mij komt ie uit de UK ergens. |
|
quote: Die bedoelde ik niet, maar die staan op een ultra brute CD genaamd: 'Extreme Metal meets Extrem Techno' ofzo? Toch? Die Napalm Death is helemaal bruuut! |
|
quote: australie No meat is sweater |
|
quote:Hmz, de site zegt het volgende: "The Berzerker are an Industrial Death Metal band from Melbourne." |
|
Weten we dat ook weer |
|
quote: uh,uh ... Elend gebruikt ook viool, viola, en electrische viool Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Berzerker komt uit Australië en ze hebben ook een andere ERG coole band (de leden van Berzerker). Berzerker is dan ook hun side-project. Tymon |
|
Notre Dame!!! Zenial |
|
Thnx voor de tips! Elend en Fleurety zijn precies waar ik naar op zoek was! The optimist proclaims that we live in the best of all worlds, and the pessimist fear this is true |
|
Ik heb er nog een paar voor je: Theory in Practice (progressieve death metal) Opeth (progressieve death metal met afwisselend extreme en cleane vocalen) Into Eternity (progressieve death/thrash met afwisselend extreme en cleane vocalen) Bal-Sagoth (epic black metal) Enslaved - Monumension (progressieve black metal) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehe ik ken alle boven genoemde bands Allemaal topbands maar ik raak om de een of andere reden verzadigt van dit soort muziek.. Bands als Sigh doen me weer inzien waarom ik zo van metal houd The optimist proclaims that we live in the best of all worlds, and the pessimist fear this is true |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |