|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een kuttopic |
|
|
|
Ja, ik ben die iPim nu echt wel zat. |
|
Ben jij nooit jong geweest? |
|
Zeker niet. |
|
Oude topic was vol, dus mensen moeten niet huilen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-01-2011 19:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
huilenswaardig mooi signature |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: zalig nummer, werkelijk zalig, die viool... shit man, bleiten! signature |
|
random nummer uit de cd ze zijn allemaal om kramp in je haarvaten van te krijgen zo mooi signature |
|
quote: Nou nou niet overdrijven Ik was ze na drie weken al zat "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
srsly? Tornado blijft in mn hoofd, zelfs na drie weken niet gehoord te hebben signature |
|
Zitten erg goede nummers bij, zeker, maar als ik de hele plaat hoor ben ik m' al voor de helft zat edit: ik hou Sigur Rós een stuk langer uit, over het algemeen [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 02-01-2011 20:18] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
ik heb minder tijd dan jij als het dan toch geen metal is moet ik het bijna meteen kunnen voelen instant kippenvel ipv tantra audio SR is goed voor middagen op overschot signature |
|
Boris - Absolutego. Je moeder. |
|
quote: heb je die Dronevil?? rraaaagh! signature |
|
Yeah. Je moeder. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
signature |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Prachtig. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Mooie clip ook zeg! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
onaards mooi signature |
|
quote:Jazeker! Mijn complimenten. Misschien ben je toch hetero. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Erg jaren tachtig, maar ik blijf het mooi vinden. Net als Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |