|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
comment op YT i wish i told my mother how much i love her.. i wish i didnt cheat on my girl i wish i didnt love a hoe theres so much mistake that i want to undo damn life!!! i want to turn back time!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 21:44] signature |
|
quote:Volgens mij hadden BW en ik al eens besproken dat Enigma de perfecte sexmuziek is. Gaaf dus. Ordinary world is toch van Duran Duran? Dan opteer ik ook nog voor Sowieso geniale band, Duran Duran. Die hebben nauwelijks slechte nummers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn nummer 1: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: man, dat is de ideale plaat om nostalgisch te worden naar tijden ... tijden waarop je voor het eerst die einfühling dat te hebben met een vrouw, een allnighter kon doen, niet dacht aan uren of dagen of tijden... je doet me wat aan hier WEEN! signature |
|
quote: Ik heb de single nog op zolder liggen. Achterkant was ook heerschend, zelfde liedje, maar wat harder. Ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
de aparte beleving, tekst en performance signature |
|
quote: deze ook ? signature |
|
quote: Zeker! Maar ik ben dan ook wel van de 80'sies. Oud en nieuw hebben we eigenlijk alleen de bbc lopen kijken, allemaal eighties spul. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je, maar teveel van dit soort dingen en dit is nog een van de betere signature |
|
quote: Ja, goed. Maar hoe je het ook bekijkt, dit is wel een enorm goed nummer. Ik hoef het ook niet te luisteren, maar als ik het doe, ik ben niet doof. Althans. Niet helemaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
is een goed nummer, maar ja... dit ook, maar ja... signature |
|
signature |
|
Mooooooorning has broooooken.... gaaat raarr hierzo |
|
signature |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Absoluut! Een kunststukje, zo zie je ze niet vaak. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
quote: Geniaal... |
|
|
|
quote: Goed album inderdaad! |
|
Jaaaaaaa, geeft me zo'n Airbender gevoel (moet ie ook keihard aan staan!) [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 04-01-2011 9:42] |
|
Damn, die samenzang! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ween some meer signature |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |