![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een kuttopic ![]() |
|
![]() |
|
Ja, ik ben die iPim nu echt wel zat. ![]() |
|
Ben jij nooit jong geweest? ![]() ![]() |
|
Zeker niet. ![]() |
|
Oude topic was vol, dus mensen moeten niet huilen. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-01-2011 19:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
huilenswaardig mooi signature ![]() |
|
![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: zalig nummer, werkelijk zalig, die viool... shit man, bleiten! signature ![]() |
|
random nummer uit de cd ze zijn allemaal om kramp in je haarvaten van te krijgen zo mooi signature ![]() |
|
quote: Nou nou niet overdrijven Ik was ze na drie weken al zat "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
srsly? Tornado blijft in mn hoofd, zelfs na drie weken niet gehoord te hebben signature ![]() |
|
Zitten erg goede nummers bij, zeker, maar als ik de hele plaat hoor ben ik m' al voor de helft zat edit: ik hou Sigur Rós een stuk langer uit, over het algemeen [Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 02-01-2011 20:18] "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
ik heb minder tijd dan jij ![]() als het dan toch geen metal is moet ik het bijna meteen kunnen voelen instant kippenvel ipv tantra audio SR is goed voor middagen op overschot signature ![]() |
|
Boris - Absolutego. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: heb je die Dronevil?? rraaaagh! signature ![]() |
|
Yeah. Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Prachtig. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
onaards mooi signature ![]() |
|
quote:Jazeker! Mijn complimenten. Misschien ben je toch hetero. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Erg jaren tachtig, maar ik blijf het mooi vinden. Net als Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |