|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de voorronde van Overijssel zijn de volgende bands geselecteerd: - Captain your ship is sinking - Pariah - As Empires Fall - Faces of Cain http://metalbattle.enschedeseheadbangers.nl Toegang: €5 Leden EHBO: gratis |
|
Aanwezig. |
|
Wij leveren een man in de jury, dus begin maar vast met omkopen. |
|
Heheh, hoezo omkopen? U owe me bitch! Volgende week de sound van AEF maar weer even afstellen, heeft al vaker geholpen. Boeiender |
|
quote: Hou eens op daarmee! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: |
|
quote: Hahaha, verdammmd, zie nu pas dat jullie ook mee doen, mijn excuses! Ben in te huren hoor, hmmm, geluidsverbeteraar, is dat een bestaande functie? Overigens ben ik erg fan van jullie gitaar en basgeluid, dus zal ik er niets aan kunnen verbeteren. Boeiender |
|
quote: Best een leuke gevarieerde line-up, zo, overigens! quote: Hmmm, niet echt als je alleen dat doet. Kunnen veel bandjes wel gebruiken, in ieder geval quote: Al valt er natuurlijk altijd wel wat beter / anders te doen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Er staat wat belangrijke mail omtrent de backline op jullie mail-adres (althans, gj@ ...), lezen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Flyer er dan ook maar bij |
|
|
|
Originele bandnaam, Pariah. Bareuh... |
|
Vrijdag alweer! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Camera mee, camera niet mee, camera mee, camera niet mee... Twijfels! Eerst nog even zien of mijn lift niet vergeet dat het vrijdag al is. |
|
Mee!!! |
|
Mee! Als het een spiegel reflex is moet je wel even met Atak bellen om te achterhalen of het deze avond is toegestaan, normaal gesproken niet namelijk. |
|
Oh, even vragen inderdaad. Hij begint oud te worden, en heeft niet altijd zin. Dus we zullen zien hoe hij zich gedraagt die dag. Maar zal het even vragen. |
|
Als het inderdaad een SLR is, via publiciteit AT atak.nl kun je vragen of ze een fotografiebandje fixen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Misschien ben ik ook aanwezig. Boeiender |
|
quote: We kunnen je op de gastenlijst zetten, en neem Kurk ook mee [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 01-02-2011 14:34] |
|
quote: Ik laat het je vanavond wel even weten, Aukje komt dan ook mee. Boeiender |
|
quote: Tsss... nou, het is mij al weer duidelijk! co-operation not competition! |
|
Jij ook! |
|
Schop! |
|
quote:Mm, tot op heden nog geen antwoord gehad. Heb nog een keertje gemaild, maar vrees dat ik niet op tijd een antwoord zal hebben. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |