IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sons of Otis, vrijdag 18 maart, Deventer Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2011 12:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:19 schreef Nimbus het volgende:
Steak is goed, maar wat ik me bij bear moet voorstellen.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:25 schreef intothevoid het volgende:
Ja moet er maar eens van komen he, gaat een mooie combo voor mij worden.

Verder klinkt steak alsof het duur is en er vlees in zit, dus ik doe niet mee. Als jullie daarna een kroeg ofzo induiken dan schuif ik, mits welkom, graag aan.
Steak is juist niet duur. Flinke lap mooi vlees + sidedishes voor rond de twintig Euro.

Maar ja, vleesch dusch. Daarna weet ik niet. Ligt aan hoe lang we bezig zijn met eten. Ervoor iig wel.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-03-2011 12:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Anders wil ik ook wel een intieme eetdate met intothevoid

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-03-2011 12:36 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Blik pils bij een broodje falafel?

You have time. You are doing fine.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:36 schreef intothevoid het volgende:
Blik pils bij een broodje falafel?
En GHB.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Alledrie goed, hoor!

Maar serieus, is wel gezelliger (voor intothevoid) als we dan voor het eten even opsplitsen. En daar wil ik me dan best voor 'opofferen'.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-03-2011 12:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Dude, doe voor mij geen moeite hoor, wil geen spelbreker zijn omdat ik zonodig iets anders wil eten. Wellicht bik ik onderweg zelfs iets, (nog) geen idee hoe laat ik kan vertrekken enzo. Zie jullie anders gewoon in het Burgerweeshuis.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Mweh, ik ben aardig flexibel (...), vind het allemaal wel prima Maar goed, dan zien we wel hoe het loopt. Ga ik er nog steeds van uit dat ik 928238904 m2 vlees ga eten

Silence
Usericon van Silence
Posted 11-03-2011 12:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Das best veel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:46 schreef Silence het volgende:
Das best veel.

Vind ik ook. Maar ja, het moet hè, anders wordt kwelgeest boos. Stiekem ben ik wel een beetje bang voor hem

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Eet ItV wel vis e.d.? Dan kan hij nmlk gewoon mee.

Anders is vegetarisch op budget in De Venter best lastig.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vind ik ook. Maar ja, het moet hè, anders wordt kwelgeest boos. Stiekem ben ik wel een beetje bang voor hem
En terecht.

Silence
Usericon van Silence
Posted 11-03-2011 12:49 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat snap ik, komt wel goed schatje. : roosvicee :

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:48 schreef kwelgeest het volgende:
Anders is vegetarisch op budget in De Venter best lastig.

Dan kom je inderdaad op een broodje falafel bij de Dönerix
quote:
Op 11 maart 2011 12:49 schreef Silence het volgende:
Dat snap ik, komt wel goed schatje. : roosvicee :

dank je kom jij me beschermen?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-03-2011 12:50]

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:52 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dan kom je inderdaad op een broodje falafel bij de Dönerix
Jup.

Italiaan bij mij om de hoek heeft mooie Italiaanse 'vegetarische' gerechten. Portobello zonder vlees of vis, risotto met paddestoelen en kaas. Maar dan kom je denk ik op zo'n 40 Euro p.p.

Silence
Usericon van Silence
Posted 11-03-2011 12:54 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
dank je kom jij me beschermen?

Met liefde! Maar ik vrees dat mijn budget het niet toe laat.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-03-2011 12:58]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 12:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:52 schreef kwelgeest het volgende:
Jup.

Italiaan bij mij om de hoek heeft mooie Italiaanse 'vegetarische' gerechten. Portobello zonder vlees of vis, risotto met paddestoelen en kaas. Maar dan kom je denk ik op zo'n 40 Euro p.p.

Da's vast niet La Cantina

*zoek, zoek* Cucina Italiana, dan?
quote:
Op 11 maart 2011 12:54 schreef Silence het volgende:
Met liefde! Maar ik vrees dat mijn budget het niet toe laat.

Dan moet ik me maar alleen tegen kwelgeest opwerpen, *snif*

Maar jammer dat je er niet bij kan zijn, dan! Minder geld uitgeven aan uitgebreid koken

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Da's vast niet La Cantina

*zoek, zoek* Cucina Italiana, dan?
Haha, nee, dat is indd niet La Cantina. Daar kiek ik opuit.

La Perla: "Gekonfijte eendelever met crème van sherry", "Combinatie van dun getrancheerde kalfstong, huisgemaakte bitterbal van zwezerik en gefrituurde venkel", "Chateaubriand op klassieke wijze bereid met diverse sausen en geroosterd tramezzonebrood van zongedroogde tomaten", "Op het bot gerijpte Ierse biefstuk op crouton bedekt met een plak in boter gebakken eendenlever in truffelsaus", manmanman, mooi eten daar!

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 12:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dan moet ik me maar alleen tegen kwelgeest opwerpen, *snif*

Ende GHB-fles.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-03-2011 13:02 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik ben ook bang voor kwelgeest, al helemaal nu hij weet dat ik geen eendenlevertjes of zwaardvis eet.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 13:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 12:58 schreef kwelgeest het volgende:
Haha, nee, dat is indd niet La Cantina. Daar kiek ik opuit.

La Perla: "Gekonfijte eendelever met crème van sherry", "Combinatie van dun getrancheerde kalfstong, huisgemaakte bitterbal van zwezerik en gefrituurde venkel", "Chateaubriand op klassieke wijze bereid met diverse sausen en geroosterd tramezzonebrood van zongedroogde tomaten", "Op het bot gerijpte Ierse biefstuk op crouton bedekt met een plak in boter gebakken eendenlever in truffelsaus", manmanman, mooi eten daar!

Netjes, ja Zal het onthouden voor als ik een keer weer wat in Deventer 'moet' eten.

Nou ja, vanavond eet ik ook in Deventer (Bathmen), maar dan van mams
quote:
Op 11 maart 2011 12:59 schreef kwelgeest het volgende:
Ende GHB-fles.

Je had toch niet stiekem OWW ook gevraagd, hè?!?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 13:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 13:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je had toch niet stiekem OWW ook gevraagd, hè?!?
Dat komt met Kwelgeestfest in de schaapskooi.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 11-03-2011 13:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2011 13:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2011 13:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://www.schaapskooi.nl/ ?

Iets dergelijks als deze:

Het moet natuurlijk wel grim blijven.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com