IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Sons of Otis, vrijdag 18 maart, Deventer Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-03-2011 20:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hmm, morgen al naar Maserati in Den Bosch, net kaartjes gewonnen. Drie concerten in een weekje tijd wordt me wat te gortig, ik skip deze toch maar even. Helaas.

You have time. You are doing fine.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 20:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

*hart gebroken*

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-03-2011 20:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik kan je een vervangende date voor morgen aanbieden, heb nog een vrijkaartje over.

You have time. You are doing fine.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 14-03-2011 20:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 20:25 schreef intothevoid het volgende:
Ik kan je een vervangende date voor morgen aanbieden, heb nog een vrijkaartje over.

Lijkt me leuk, sinds afgelopen weekend bevallen dat soort dingen me wel Maar ik kan niet, repetitie en teveel bullshit om zomaar daar te komen. Veel spass wel!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-03-2011 12:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 20:12 schreef karnivoor het volgende:
Even zien nog, wel gave bands daar maar ook spits ellende en vrijdag gaarheid. Maar in Winschoten even Funus kijken is ook de moeite waard.
Nee, is het niet.

FotV begint om 20:30. A'town - DB's is een uur a een uur en een kwatier rijden. Als je zeven uur vertrekt kom je wel optijd. Vrijdagspits, is iets eerder en je rijdt naar het westen toe.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 15-03-2011 16:43 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

nice. het ziet er naar uit dat ik weer eens richting Deventer moet dit weekend.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 15-03-2011 16:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Haha, gaat dat onze vaste ontmoetingsplek worden?

LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 15-03-2011 16:47 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

Het begint er wel op te lijken ja. ;p

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-03-2011 14:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Assie, Sonic Titan, Snagger en Nimbus hebben mail. Allemaal op een gmail-adres.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 16-03-2011 14:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-03-2011 14:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2011 14:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Breng je pessarium maar vast in!

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-03-2011 17:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Jemig

Ik, Wil Schuurman

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 18-03-2011 11:02 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

2 en half uur rijden, ik hoop dat SoO het waard is!

LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 18-03-2011 12:36 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

quote:
Op 18 maart 2011 11:02 schreef finsedrol het volgende:
2 en half uur rijden, ik hoop dat SoO het waard is!

Khoop 't ook man, word zoiezo een chille trip.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2011 14:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja, dat wordt weer een mooie avond FUZZ.

Waarom rijden die laatste treinen vanuit Deventer -> Randstad zo belachelijk vroeg?

Ik, Wil Schuurman

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-03-2011 14:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

In 't oosten van het land is alle OV rampzalig. Niks sluit aan, en de laatste treinen gaan altijd al erg vroeg. Helaasch.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 18-03-2011 14:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2011 14:16 schreef Snagger het volgende:
Ja, dat wordt weer een mooie avond FUZZ.

Waarom rijden die laatste treinen vanuit Deventer -> Randstad zo belachelijk vroeg?

Inderdaad debiel...
quote:
Op 18 maart 2011 14:17 schreef Silence het volgende:
In 't oosten van het land is alle OV rampzalig. Niks sluit aan, en de laatste treinen gaan altijd al erg vroeg. Helaasch.

Mwah, ik kan wel tot 00:49 naar Enschede terug, dat valt nog mee

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-03-2011 14:18]

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-03-2011 14:22 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Enschede is in sommige gevallen een uitzondering. Elke dag naar school voor mij is een kwelling. In oktober hebben ze de treintijden verandert. Ik doe er 1 uur heen en 1 uur terug over, omdat ik mijn aansluiting NET mis. Anders was ik er in een half uur. En dat elke dag heen en terug, dat gaat enorm tegenstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-03-2011 14:23]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 18-03-2011 14:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2011 14:22 schreef Silence het volgende:
Enschede is in sommige gevallen een uitzondering. Elke dag naar school voor mij is een kwelling. In oktober hebben ze de treintijden verandert. Ik doe er 1 uur heen en 1 uur terug over, omdat ik mijn aansluiting NET mis. Anders was ik er in een half uur. En dat elke dag heen en terug, dat gaat enorm tegenstaan.

Dat is ook echt superkut, ja, zulke streken. Daar kan ik me ook echt door aan ergeren

Vanaf m'n ouders de bus naar Deventer is soms ook zo lekker getimed; volgens planning komt 'ie twee minuten na vertrek van trein naar Enschede aan... Gelukkig ga ik meestal op tijden dat het rustig op de weg is en hij vroeger aankomt .

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-03-2011 14:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, dat scheelt. Ik moet 's ochtends toch een trein eerder pakken, anders weet ik niet of ik op tijd ben. Maar op de terugweg heb ik er pas echt de pest in, zeker na een lange dag. Gelukkig haal ik hem soms wel als de internationale trein rijdt. Die is vaak iets te vroeg.

Edit: soms is in dit geval een keer per maand.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-03-2011 14:31]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2011 14:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 18-03-2011 14:59]

Ik, Wil Schuurman

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2011 14:58 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

En dat al die herrie uit een Squiertje komt, prachtig. Ok, er zit "ietwat" delay & fuzz tussen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 18-03-2011 14:59]

Ik, Wil Schuurman

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-03-2011 15:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Even nog wat winkels lang en dan S-T ophalen van't station.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 18-03-2011 15:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2011 15:22 schreef kwelgeest het volgende:
Even nog wat winkels lang en dan S-T ophalen van't station.

Ja joh, je gaat weer langs de Smart Shop om je poppers-voorraad aan te vullen?

Ik, Wil Schuurman

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-03-2011 15:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2011 15:24 schreef Snagger het volgende:
Ja joh, je gaat weer langs de Smart Shop om je poppers-voorraad aan te vullen?
Die haal ik tegenwoordig achter't station. Door 'misbruik' vallen die nu onder de opiumwet. Ach, nu haal ik ze net minste bij waarlijke professionals als ene J. K. uit Woudrichem

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com