|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
en troll speelt niet Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote:Ben ook benieuwd wat die nieuwe toko is. Vond die oude juist gaaf. |
|
Die toko van afgelopen jaar was niet zo heel denderend moet ik zeggen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Troll komt niet, nou dan haak ik af. |
|
quote:Jij was er niet als bezoeker, dus mag er niet over meepraten. Ik ben daar alle keren geweest en ik vond het een gaaf zaaltje. Net groot genoeg voor een dergelijk festival. Ben bang dat die nieuwe zaal alleen maar groter is en dat de sfeer niet ten goede gaat komen. Dat het backstage misschien niet goed geregeld was, daar kan de zaal niets aan doen maar ligt voornamelijk ook aan de organisatie zelf natuurlijk. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat worden in deze nieuwe toko. Het ligt buiten Giessen en er zijn daar in die plaats zelf ook nauwelijks hotels (die enkele die er was, zat natuurlijk al vol), dus wordt sowieso taxi. Dat was in Giessen zelf toch echt veel beter geregeld. Alles mooi op loopafstand. |
|
Tijdschema: 13:15 - 13:45 Under That Spell 14:00 - 14:30 Alcest 14:50 - 15:25 Cirith Gorgor 15:50 - 16:30 Corpus Christii 16:50 - 17:35 Endstille 17:50 - 18:50 Dornenreich 19:25 - 20:10 Chrome Division 20:25 - 21:15 Taake 21:35 - 22:45 Inquisition 23:15 Watain Best een net tijdschema. Genoeg tijd om te lopen kloten en ouwehoeren. |
|
Ik heb afgelopen jaar ook als bezoeker gekeken uiteraard. De zaal zelf was veel te donker zodat je totaal niet kon zien waar je liep. Het was verder een galmbak. Als niet-bezoeker zijnde was de backstage ronduit kut en was alles er dramatisch geregeld. Wat wel goed was op die lokatie was het merch gedeelte met de tafels waar me ook rustig kon eten. Ik blijf erbij, de zaal van het jaar ervoor was vele malen beter! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-04-2011 14:03] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Erg rare speelvolgorde weer, wel weer typisch Burningstage. Ben benieuwd naar de lokatie deze keer. |
|
quote:Zou ik toch wat minder gaan drinken, want KoB zit al zo lang het festival bestaat in die zaal en veranderen dit jaar pas van zaal. Maar wat een aantal aspecten betreft ben ik het wel met je eens, echter zijn er genoeg zalen waar het nog vele malen erger kan. Qua sfeer en capaciteit vond ik het iig perfect. |
|
Al jaren in dezelfde zaal? Ben jij nu degene die teveel drinkt Daar waar ik afgelopen jaar was was de eerste keer voor mij in die toko. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee hoor. Kings Of Blackmetal is alle edities in diezelfde zaal geweest. Je bent mogelijk in de war met andere (voormalige) evenementen van Burning Stage? |
|
Hmmm.....ik weet dat Satans Convention in verschillende zalen is geweest (laaste keer was erg vet trouwens hehe in die geniale backstage bar waar jij tig keer eruit geflikkerd werd vanwege TE dronken zijn ). En die andere festivals zijn ook al volgens mij bijna allemaal van zaal gewijzigd dus misschien heb je gelijk en dat ik teveel door mekaar ga halen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klopt. Ik heb heel wat van die Burning Stage shows gedaan. In veel verschillende zalen ook, idd. Satans Convention is sowieso in meerdere zalen geweest. Die laatste zaal was wel de beste, idd. En die backstage hebben we indeed al heel wat lol beleefd! |
|
quote: Jij luste toch geen bier? |
|
quote: Wat is er raar precies? |
|
Vind er zelf niks raars aan btw. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mwoah, Alcest staat wel erg laag? |
|
Nou, vooruit, ééntje hoger dan... |
|
Chrome Division was gaaf! |
|
Die waren erg vet ja! Verder was Cirirth Gorgor gaaf! Verder niks gezien hehe. Taake voor het eerst 1 nieuw nummer gespeeld van de aankomende EP die ik volgende week op Heidens Geweld in Eindhoven voor het eerst zal verkopen! Wel jammer dat met elk jaar de boel verslechterd bij Burning Stage.....zonde. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Inderdaad, vooral dat slinks onder de betaling uit willen komen, zoiets heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt... Lekker druk festival, gave bands...! TAAKE als hoogtepunt! ENDSTILLE als absolute flop! 's Nachts met 160 terug naar NL en om 4.00u weer in m'n nest. |
|
Wij hebben gelukkig het geld wel meteen gekregen...nadat we de verantwoordelijke persoon uiteindelijk te pakken kregen na zo'n 2 uur rondvragen en zoeken. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heb je ook de nieuwe Helheim CD (Heiðindómr ok mótgangr) bij je; die is in Noorwegen al uit (inclusief bonus DVD) maar komt pas in mei voor de rest van de wereld uit. quote: Betalingsproblemen gaat je bij ons niet gebeuren; als het goed is willen we dat in de middag al afhandelen :p Nou mensen, Taake, Cirith Gorgor en anderen waren goed, en Endstille speelt NIET bij ons, dus gewoon komen (en Eindhoven heeft een nachtnet). |
|
Het is de bedoeling dat ik de nieuwe Helheim ook al heb dan ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |