|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken alleen de live uitvoering en dat klonk al veelbelovend! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weinig bands gezien, eigenlijk overal een stukje van. Helaas Cirith Gorgor helemaal gemist, aangezien we naar ons hotel waren om merch en spullen weg te brengen en wat te eten, want zoals gewoonlijk was dat weer eens te slecht voor woorden op het festival, net als de rest van de organisatie. De zaal was vele malen slechter en kleiner dan de vorige, overdag was het te licht in de zaal door alle ramen, waarvan ze het niet nodig vonden om ze even af te schermen. Het deurbeleid was slecht, eerst iedereen erin voordat je weer naar buiten mocht, gelukkig stonden er achter mij op een gegeven ogenblik iets van 200 man die ook naar buiten wilden en toen moesten ze wel Verder werd je nadat het was afgelopen vrijwel direct op hardhandige manier eruit gewerkt door de security, normaal verzoeken is er niet meer bij Toen ik vervolgens met een leeg wegwerpbekertje van 1 euro (!) statiegeld naar buiten wou lopen werd me direct gevraagd of ik überhaupt nog weer naar binnen wou of niet. De drank-prijzen waren veel te hoog (2,50 voor een mini-bekertje bier) wat werd verkocht als Bitburger, maar wel vreemd dat het glas echte Bitburger dat we hadden gehad in het hotel VEEL beter smaakte Gelukkig met dank aan Cirith Gorgor veel bier van de backstage gehad en dankzij de onkundige dames achter de bar zeer veel korting op de drank Toch zoals meerdere mensen al zeiden, het wordt echt per keer slechter allemaal. Hoop dat Burning Stage nu eindelijk eens helemaal kapot gaat (na Winternoise, Satans Convention, Tomahawk en Hellflame). Voor mij was het in ieder geval de laatste editie zo... Gelukkig waren er veel bekenden en werd het toch nog gezellig. Wat bands betreft was de absolute aanfluiting toch wel Dornenreich. Echt zo'n typische Duitse kutband. Met Chrome Devision had ik ook maar weinig. Leuk dat het een Blackmetal all-stars band is, maar op dit festival horen ze gewoon niet echt thuis. Verder waren Endstille (ik vind die band wel gaaf, aardige lui ook bovendien), Taake, Corpus Christii en Inquisition erg gaaf! Watain heb ik weinig van meegekregen. Je kon amper de zaal inkomen. Wat is deze band populair geworden, zeg. Het was net of iedereen voor deze band kwam. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 18-04-2011 10:46] |
|
Haha niet echt een reclamepraatje als je het zo stelt. Twijfelde zelf nog om heen te gaan maar als ik dit zo lees kan ik er niet heel erg mee zitten. Gelukkig heb je nog een aantal vette bands kunnen zien |
|
Niet echt een goed reclame praatje nee maar ja, daar maakt Ollie het ook zelf naar vind ik. Beetje zich helemaal lam drinken en alle verantwoordingen naast zich neerleggen. En idd....wat is Watain groot aan het worden, de zaal puilde zowat uit!! Helaas zelf te weinig van meegekregen wegens verplichtingen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ook erg vermakelijk om te zien dat ze de kapotte versterker (die wij voorheen geweigerd hadden) bij Watain doodleuk weer op 't podium hadden gezet zodat het gitaargeluid voortdurend haperde, tot enorme frustratie van de gitarist... |
|
Die stond bij Chrome Division ook op het podium en ook zij hadden er veel problemen mee hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
iemand nog op zoek naar een ticket voor dit jaar? signature |
|
[quote]Op 18 april 2011 10:44 schreef Regeer het volgende: Verder werd je nadat het was afgelopen vrijwel direct op hardhandige manier eruit gewerkt door de security, normaal verzoeken is er niet meer bij [quote] Dat soort dingen kan ik razend om worden. Bij Stonehenge ook een keer vrijwilligers de huid vol gescholden omdat ze mij met een hek van het veld af probeerde te duwen. Vraag het gewoon even en ik ben de eerste die aan de kant gaat... maar nee; men heeft voor het eerst een klein beetje autoriteit dus dat moet volledig uitgebuit worden. Volgende keer gewoon met het hele publiek terugduwen en kijken of ze het met tien man van 500 weten te winnen [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-03-2013 18:07] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Aanwezig op 20-04-2013 Heb ruimte in mijn bus voor wie vervoer zoekt. Wel zelf een bedje regelen daar. Zondag pas terug! Bla |
|
Tof! Zien we jou ook weer een keer |
|
Ja, we lopen elkaar knap mis de laatste tijd! Gaat dit jaar veranderen Bla |
|
Ik heb besloten dat ik er ook bij wil zijn |
|
Cool! Met wie gaan jullie? |
|
Nee, ze gaan niet. Wij wel he!!! Heb me rotgezocht naar 't topic van dit jaar. Bestaat niet. Bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |