|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
als ze het WEL hadden gezegd, was het een chaos geworden, en dan gaan er mensen dood. dat is niet leuk. |
|
Hmm, Queen is dood sinds 1991. Alleen de overgebleven muzikanten snappen dat nog niet. Of zou het zijn omdat ze nog graag wat geld binnen halen van het stelletje fans dat zich nog verkrampt vasthoud aan een legende die dood is? |
|
volgens mij was het gratis (dat optreden dan), maar ik denk niet dat het om het geld gaat, ik bedoel, wereldwijd zijn er nog miljoenen fans, en iedereen vind het leuk als de overgebleven leden zo'n optreden doen, dus waarom zouden ze het niet doen? het maakt blijkbaar niet uit dat Mercury dood is. |
|
heu... Queen.... heu.... heu.... |
|
quote:Blijkbaar. Feit is dat ze zonder Mercury gewoon een clown zijn geworden. Queen is dood, jammer voor de fans. Ik snap overigens wel dat zo'n gratis concert wel leuk is. Maar als ze nu nog een plaat uit zouden brengen zou het gewoon belachelijk zijn. |
|
quote: jah so? dan had ik tenminste nog eens de helft van Queen gezien... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
waar wil je naartoe, jongen? het gaat over Queen, dwaallig [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-05-2002 19:24] |
|
quote:Nergens. Ik geef alleen mijn mening. |
|
quote: ik had het over die andere jongen [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-05-2002 19:27] |
|
ik? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
queen heerscht, en het gaat niet om geld want anders maakten ze wel een plaat, wat ze niet doen omdat ze zelf wel doorhebben dat dat niets wordt... maar z'on optreden blijft natuurlijk leuk. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: nee dwaalicht, hij vindt queen waarschijnlijk niet heerschend, pech gehad... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
exactement. en het is niet openbaar gemaakt, omdat er dan HEEL ERG VEEL mensen naartoe zouden komen, wat dus resulteert in een chaos, en dat wilden ze niet. dat het allemaal ff duidelijk is ja? |
|
wie zegt dat die plaat niets zou worden? als May nog eens wat Star Fleet alike materiaal ten berde zou kunnen brengen en opnemen en Taylor nog een dat ritme op die Hammer To Fall kan tevoorschijn toveren.......man man Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: starfleet... gek!!!! heb je die plaat? die is niet te krijgen! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
queen zonder mercury en deacon is geen queen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Star Fleet? Star Trek? Captain Jean Luc Picard? |
|
quote:Juist, jij begrijpt mijn punt iig. |
|
das waar maar het zou wel heersen! en ja ik heb de SF 12" en de 7" vinyltjes je moest mn Queen en Co. collectie eens zien je gaat steil achterover Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
De mijne ook! 4 CD's en een LP! |
|
2 CD's! ik troef jullie echt af |
|
doe maal tien en ja bent er bijna Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en waarom staat mn bloemetje niet groen? IK WIL EEN GROEN BLOEMETJE! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
(hele hysterische stem) even ontopic he! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |