|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ja neen ik kong het niet meer houden, skuus. Queen rules, punt. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nou , leuk , queen als het nou Terrorizer was geweest of Possessed of zo. |
|
Possessed! |
|
Dan maar Exorcist, he Zjos? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
he ik heb ook alles, zelfs de roger taylor solos en ook die van brain en freddie... maar starfleet nee, die wil ik hebben Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nou het was wel een geweldige vertoning hè. Waarom vonden Brian May en Roger Taylor het nou nodig om zelf te gaan staan zingen(lees : proberen te)? Treedt dan niet op zeg! Wel mooi om te zien dat al die oetlullen die er stonden te kijken het prachtig vonden. Maar zo doen ze de naam Queen wel veel onrecht aan hoor. |
|
Ach het was best leuk om tussen de troep door nog een paar nummertjes van Queen te horen |
|
De nummers waren idd best om aan te horen, maar die zang hè. |
|
ach kerel, die gasten zingen jouw de ballen uit de broek.... don't fuck with brian en roger [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-05-2002 2:07] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: hmmm.... wat voor metal maken ze? |
|
quote: duh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Die plaat komt er nog wel; ze hadden zelf ook niet door dat ze dat optreden beter niet hadden kunnen doen. |
|
quote: Idd, maar dat wil ik nu net niet. Maar ik vind het gewoon belachelijk dat je zo durft op te treden onder de naam Queen! Maak er dan van Brian & The Queen Wannabies ofzo. Dan was het OK geweest. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 03-05-2002 2:16] |
|
queen haters Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Dus niet. Ik hou van Queen; maar dit was Queen dus duidelijk niet! Dit waren 2 seniele oude mannetjes aangevuld met nog wat lui. |
|
ja ok, maar dat geven ze ook zelf wel toe (lees de krant) maar die gasten heerschen wel, ik baal ook echt wel van die onnodige kerstplaten elk jaar hoor. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Echt? |
|
quote: Geven ze dat echt toe? Dan snap ik nog steeds niet waarom ze het doen. Voor de fans? De fans die ze ooit de echte Queen gezien hebben vonden dit vast ook belachelijk... |
|
ga effe ergens anders irrietant doen wil je Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja daar gaat het niet om, waarom denk je dat dit de 3e keer na 86 was dan? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: sorry hoor ik stop al, whahahaha Ik was vroeger best fan van Queen trouwens. Maar ik raakte er helemaal op uitgekeken. |
|
quote:wat untrue zeg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: 'I want to break free-hee' |
|
quote:hahahaha, ja ik ga voor de oude shit zoals die 2de plaat... moker Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |