|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
60sties? |
|
Ik denk dat ie 6sties bedoeld. |
|
Maar de rest heb ik wel goed gespeld............tog? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Goed je best gedaan Tony! |
|
Deze keer afwezig i.v.m. examens. Verder weer een beetje voorspelbaar qua metal. |
|
Ook erebus erbij volgens de Hedon-site |
|
gaaf!!! even kijken met examens.. |
|
Wel een beetje terug in het verleden idee krijg ik er nu bij. Overigens niks mis met de bands hoor, maar een keer wat bands die er nog niet gestaan hebben zou ook leuk zijn. |
|
+ Erebus My friend, watch out for traitors... |
|
|
|
|
|
Gaaf dat elk optreden een ander voor programme heeft, dat vind ik dan weer tof [Dit bericht is gewijzigd door nark op 24-02-2011 13:47] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Tevens cd Presentatie van Erebus. de nieuwe plaat "On the Edge of Perdition" wordt van front to back gespeeld. My friend, watch out for traitors... |
|
Jullie hebben dus gewoon de hele setlist opgenomen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo zou je het met betrekking tot deze avond wel kunnen zien :-) Alleen duurt een CD opnemen wat langer dan een setlist maken, dus dan is er wel een flinke voorbereiding aan vooraf gegaan. |
|
quote: Hoeft niet. Ken je Grindbashers? Bareuh... |
|
quote: Das niet een eerlijke vergelijking natuurlijk, die gebruiken maar 1 snaar op de bas en de gitaar is daar weer op afgestemd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Staan die niet op 10 juni in Hedon? Boeiender |
|
Kan je hier je voorverkoop opzetten |
|
Schop! Aanstaande vrijdag! |
|
Aanwezig |
|
He gaaf dat je erbij bent man! |
|
quote: 's nachts daarna nog uit in Kampen hè |