![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() edit: Grand Astoria in Eureka te Zwolle was ook mooi. En alkerdeel in Baroeg. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-02-2011 17:59] ![]() |
|
quote: Ze komen ook nog in de W2 btw. ![]() |
|
quote:Ook nog in Arnhem om een cd te presenteren, ergens in mei of zo. Is toch wat dichter bij voor mij dan Den Bosch. W2@ is Den Bosch toch? Met Cornered ook nog eens. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 20-02-2011 18:03] ![]() |
|
Alleen nog maar goeie dingen gezien dit jaar: - Godspeed You! Black Emperor @ Botanique - Sodom @ Biebob - Sardonis, Sungrazer, Rotor en Colour Haze @ Het Depot - Nile + Melechesh @ MOD Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Update: 1. Akelei - dB's, Utrecht 2. Striker - Triangel, Weert 3. Peter Pan Speedrock - Santa Domingo, Nederweert 4. State:Chaos - Triangel, Weert 5. Volbeer - Santa Domingo, Nederweert 6. Hymir - dB's, Utrecht 7. Cowboys From Hell - Triangel, Weert 8. Beyond Santity (of zoiets) - Triangel, Weert Nog in het verschiet: Shining + Watain, 12 maart The Gathering + 21 Eyes of Ruby, 29 mei Kutschurft, 9 april Black Metal Desecration, 10 april Dikke Dennis + SRS, 29 april En de rest zien we wel. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 20-02-2011 18:52] ![]() |
|
Milking The Goatmachine, 013 Severe Torture, Perron 55 Nile, Doornroosje In die volgorde. De rest waren wellicht prima, maar dit is sowieso de top. ![]() |
|
Die vrouwenband waar we gisteren mee optraden. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ah ook tof! zie dat ze gisteren ook in Arnhem speelde haha, ach ja. quote: Klopt, mah, scheelt 10 minuten hier. quote: Wellicht dat ik die show dan ook meepak! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 20-02-2011 21:11] ![]() |
|
Nog niks dit jaar. ![]() ![]() |
|
De Jeugd van Tegenwoordig in Den Haag The Kids We Used To Be in Dordrecht Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Adler's Appetite in Kerkrade Stormrider in Weert ![]() |
|
Colour Haze gisteren in 013. ![]() Voorprogramma's waren ook leuk. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Als mijn tentamenrooster een beetje gunstig is, denk ik dat Explosions in the Sky ook wel hoog gaat scoren. ![]() ![]() |
|
Waaat? Waar? Wanneer? ![]() |
|
Amsterdam, een woensdag in mei, ik geloof de 25ste. ![]() |
|
Ah leuk, ligt de site van Paradiso eruit. Geen idee of ik daar heen ga, ligt aan geld/tijd/ouders. Ga het iig wel proberen. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-02-2011 16:19] ![]() |
|
Dimmu Borgir met KORK orkest in Oslo natuurlijk ![]() ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: ![]() edit: Grand Astoria in Eureka te Zwolle was ook mooi. En alkerdeel in Baroeg. Herder @ vera kelderbar Rebelliontour @ Iduna Allemaal top. ![]() ![]() |
|
Godspeed You! Black Emperor @ Paradiso Howl @ Winston Periphery @ 013 Dying Fetus @ Tivoli De Helling Glorior Belli / The One @ Baroeg Venetian Snares @ Petrol (BE) Rise and Fall @ ACU Watain @ De Kade Maserati @ W2 Stray From The Path @ Waerdse Tempel The Chariot @ Effenaar Zijn tot nu toe de gaafste shows die ik tot nu toe heb gezien dit jaar. Al best veel toffe dingen gezien eigenlijk. ![]() |
|
quote: + Electric Wizard @ Trix ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nogmaals een update 1. Akelei - dB's, Utrecht 2. Death Letters - Effenaar, Eindhoven 3. SRS - Bosuil, Weert 4. Striker - Triangel, Weert 5. Peter Pan Speedrock - Santa Domingo, Nederweert 6. Jack Parow - Einhoven, Effenaar 7. State:Chaos - Triangel, Weert 8. Volbeer - Santa Domingo, Nederweert 9. Hymir - dB's, Utrecht 10. Madcows - Triangel, Weert 11. Cowboys From Hell - Triangel, Weert 12. Wigg - Triangel, Weert 13. Beyond Santity (of zoiets) - Triangel, Weert ![]() |
|
Tofste shows van het jaar tot nu toe: De Jeugd van Tegenwoordig, Allshallbewell, Madball, Caspian en Benighted. In totaal 57 bands aan het werk gezien dit jaar (inclusief Neurotic Deathfest). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Voor mij komen Autopsy, Pathology, Cerebral Bore, Kraanium, At The Gates en Obituary erbij met hun geweldige optredens. ![]() |
|
Even een update, van wat ik nu echt het beste van dit jaar vond. Heb nog veel meer gezin, en weet nu ook nog niet wat echt het beste was, + er komen ook nog wat vette dingen aan, dus we zien nog wel, haha. Slayer, Dream Theater, Akelei, SRS (2x) Weekend Nachos, Striker, Volbeer (3x), Peter Pan Speedrock, Ripsaw, Inspector Cluzo, Death Letters, Skip and Die, The Gathering, ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |