|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Primordial in Turock, Essen (April) Bruce Banner |
|
[quote]Op 19 oktober 2011 19:55 schreef nark het volgende: 1. Roger Waters. Arnhem 2. Goatsnake. Doornroosje 3. Herrie fest. Hedon En daar na 4. Victimizer in Popfront En dit is dan gelijk mijn definitieve lijstje voor dit jaar, t'is niet veel maar wat ik gezien heb heerste wel de pannen van het dak.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Niet veel gezien, maar Methylbenzeen en Sepultura waren dit jaar erg sterk! Ja hoor... |
|
Ik hoop Methylbenzeen een keer te zien als ze naar Limburg komen tijdens hun 2012 Reünie tour. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Roger Waters in Arnhem, Steve Hackett in Zoetermeer en Katzenjammer in Amsterdam zijn voor mij de drie eenzame hoogtepunten van het jaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Methylbenzeen was verreweg het leukste optreden dat ik gezien heb dit jaar. Erg weinig concerten bezocht in 2011, Akelei was mooi. En Taake was op Party San ook super. |
|
Goatsnake, punt. |
|
Paradise Lost in Tivoli Boarnsterhell Metalnight te Grou Thrashfest Leeuwarden Into the Grave Dokk 'em Open Air Fortarock Zoiets.. spelfout weggehaald... |
|
Oh ja, Haemmorage en Suicidal Tendencies op Brutal Assault. [Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 27-12-2011 12:04] Ja hoor... |
|
Beste shows in chronologische volgorde: • De Jeugd van Tegenwoordig @ Het Paard, Den Haag • Madball @ Het Paard, Den Haag • Benighted @ Neurotic Deathfest, Tilburg • Long Distance Calling @ Patronaat, Haarlem • Converge @ Dynamo, Eindhoven • Parkway Drive, Slipknot, Terror, Pro-Pain @ Graspop • Between The Buried And Me @ Melkweg, Amsterdam • Maybeshewill @ Ekko, Utrecht • God Is An Astronaut @ Amsterdam • The Ghost Inside @ 013, Tilburg • Wisdom In Chains @ Baroeg, Rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 27-12-2011 13:36] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Roger Waters - Gelredome Apparat - Doornroosje Tori Amos - Carré Ik ga tegenwoordig nog maar een aantal geselcteerde dingen heen dus dit was ook meteen alles, maar wel de absolute krenten! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Meer mag niet van je vrouw? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nieuw lijstje in willekeurige volgorde: Herder @ Vera kelderbar Thou & Moloch @ Vera kelderbar, area 52 en dB's Drainland @ Simplon Neurosis + Ufomammut @ Effenaar Kilimanjaro Darkjazz Ensemble @ Simplon Grinding Halt + Ressurrentionists @ de Onderbroek Kvelertak @ Vera Jaga Jazzist @ Vera Unsane @ Vera Entrapment + Urfaust @ Wolfsbanefest Wolves In The Throne Room @ Vera Vanderbuyst @ Stonehenge en ook Vera Devil's Blood releaseshow @ Vera Maruta + Wormrot @ Mukkes Leeuwarden Tragedy @ de Gloppe, Leeuwarden |
|
quote: Typisch Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad, dat is vrij typisch voor getrouwde metalheads. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ok, voor die misschien. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik hou het op de beste 10 bands, heb geen zin om bands meerdere keren erin te zetten: Iced Earth (2 x 70,000 Tons of Metal, Rock Hard, Graspop, Wacken, Antwerpen) Sanctuary (2 x 70,000 Tons of Metal) Testament (2 x 70,000 Tons of Metal) Opeth (Hellfest, Graspop, Tilburg) Roger Waters (Arnhem) Annihilator (Zwarte Cross) Manowar (Kerkrade) Anthrax (Zwarte Cross) Sacred Reich (Fortarock) Destruction (2 x 70,000 Tons of Metal, Enschede, Metalfest Germany, Hellfest, Summer Breeze, Antwerpen, Eindhoven Metal Meeting) |
|
Nadja in ACU Utrecht Terzij de Horde en Envy in ACU Utrecht. Post-summer Festival in Eureka Zwolle Toner Low/Hombre Malo en Pombagira/Tekhton in Eureka Zwolle Stonehenge festival was ook leuk. Verder een hoop death metal in Zwolle. |
|
Winter - Roadburn Godspeed You! Black Emperor - Paradiso At the Gates - Neurotic Deathfest Black Math Horseman - Roadburn Rwake - Roadburn Neurosis - Effenaar Yakuza - Roadburn Kylesa - Baroeg Envy - ACU |
|
heb dit jaar eigenlijk niet zoveel gezien in willekeurige volgorde: Earth (Stadsschouwburg Brugge) Explosions In The Sky (De Kreun Kortrijk) Kyuss Lives (AB Brussel) Boris, The Ocean, Russian Circles (Het Entrepot Brugge) Marche Funèbre, Thurisaz (Jeugdcentrum Metteko Mechelen) 40 Watt Sun (Frontline Gent) Dream Theater (Lokerse Feesten) Steak Number Eight (oa 2x AB Brussel en Magdalenazaal Brugge) oa Corrosion Of Conformity, Opeth, Moonsorrow, Electric Wizard, Kylesa, Judas Priest, Cradle Of Filth, Arch Enemy, Moonspell, Triptykon en Kvelertak (GMM) |
|
Godspeed You! Black Emperor, Paradiso Steven Wilson, Boerderij Kyuss Lives, Paradiso & 013 The National, 013 Enslaved, W2 Roger Waters, Gelredome Opeth, 013 the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Wolves in the Throne Room, Vera Alcest, Romein Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Morbid Angel - 013 The Faceless & Gorod - Patronaat Stonehenge Fortarock Iron Maiden - Gelredome Dagoba - Zomerfeesten, Nijmegen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Devin Townsend Project @ Tivoli, Utrecht The Chariot @ Effenaar, Eindhoven In The Midst Of Lions @ Gigant, Apeldoorn Beyond The Dust @ Gigant, Apeldoorn Textures @ Tivoli, Utrecht Heideroosjes @ De Kelder, Amersfoort |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |