|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Locatie is dus gewijzigd naar het ORKZ! No regrets and no remorse... |
|
Betere locatie in ieder geval, kan er zelf overigens niet bij zijn die dag. Snoeihard loosgaan in Duitsland, Sjon & Schaep weten de status! |
|
Sowieso! Maar veel plezier daar! |
|
Ooh leuk, metal in 't orkz... Ben helaas al op Beukfeest. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 10-02-2011 17:26] Bla |
|
wie wee tkom ik wel ff langs Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Daar is toch niks "helaas" aan? Juist gezellig. Als je jezelf toch in 2en kon delen. =) |
|
Mooi! Apterous laatst gezien. Gave band. Old school death metal zwaar beïnvloed door Morbid Angel (t.t.v Altars...), oude Obituary en Immolation. |
|
Dat is ook zo! |
|
Speelvolgorde al bekend? Of gaat het middels een loting? |
|
Dat gaat middels loting. Wordt die avond gedaan rond een uur of half 7. No regrets and no remorse... |
|
Vanavond alweer No regrets and no remorse... |
|
Wie gaat er winnen? |
|
Weet jij het? No regrets and no remorse... |
|
Ik dacht dat dat van te voren al bekend was. Niet dus? |
|
Nee hoor. We zetten niet voor niks een jury neer die avond. No regrets and no remorse... |
|
Lijkt mij wel lastig voor de organisatie, voor je het weet laat je het verkeerde volkslied afspelen. Succes morgen. |
|
Dank je! No regrets and no remorse... |
|
Hup Eigen Teelt of Paradox Machine, denk ik. |
|
Ik denk ook wel wat maar dat zet ik hier nog maar niet neer No regrets and no remorse... |
|
Ohhh, dat mag toch helemaal niet! |
|
denken bedoel je No regrets and no remorse... |
|
Ja oke, niet denken kan lastig worden natuurlijk. |
|
Maar het gaat morgen wel spannend worden No regrets and no remorse... |
|
Altijd fijn, ik denk dat ik al wel weet wie Rode Oortjes gaat winnen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-02-2011 3:32] |
|
Mooi, maar volgens mij is off topic Maar niet spannend meer dus... No regrets and no remorse... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |