|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Arrrrrrrggggghhhh, ik krijg al de kriebels als die vreselijke "ball torture" zang van die creeps hoor. Bazzio Attacks!!! |
|
*schrapt Vinter van true-lijstje* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-09-2002 12:53] |
|
quote: Isles in the stream that is what we are... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Well, you can tell by the way I use my walk, I'm a woman's man, no time to talk. Music loud and women warm, I've been kicked around since I was born. And now it's all right. It's OK. And you may look the other way. We can try to understand the New York Time's effect on man. Whether you're a brother or whether you're a mother, you're stayin' alive, stayin' alive. Feel the city breakin' and everybody shakin', and we're stayin' alive, stayin' alive. Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive. Ah, ha, ha, ha, stayin' alive. Zenial |
|
Ik vind de beegees iedere keer als ik ze hoor op de radio weer geweldig...kan er ook niets aan doen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Daar heb ik nooit op willen staan |
|
quote: ja die heerts wel |
|
quote: Ik heb een best of-cd van ze. Vooral hun disco-periode (Saturday Night Fever-periode ) vind ik geweldig!! Bring The People Together |
|
HAHA, ik dacht dat ik de enige was met deze afwijking Een echte 'comming out' dit I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
dat waren toch die impotente lui? No meat is sweater |
|
De Bay Gays? Damn. What's next, een 'ik luister naar George Michael maar ben nog steeds troe'-topic? |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
LOL@Dwaallicht |
|
Voor mij zijn de Beegees de definitie van fout. Muziek, kledij, haardracht, fout gewoon! |
|
quote: En dat is nou juist precies wat er zo grappig aan is! Net zoals Anal Cunt's cd "Picnic of Love" Zenial |
|
Aha, er zijn er nu meer die het in het wild durven toe te geven dat ze de Beegees best wel grappig vinden, ik vind ze erg tru!!! -Nooit echt veranderd van muziekstyle -Nooit veranderd qua uiterlijk/kleding -Hebben in de loop der jaren een grote groep Fans opgebouwt -Eentje heeft nog steeds lang haar hehehe |
|
Op de soundtrack van "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" (de film, niet verwarren met het Beatles album) staat een uniek Alice Cooper nummer met achtergrondzang door.. de Bee Gees. Staat ook op die Alice 4CD Box Set van Rhino, maar die soundtrack moet elke Alice verzamelaar toch wel op vinyl hebben Compleet off-topic misschien, maar het is een BeeGees weetje. Er was toen dus nog hoop voor die gasten. |
|
quote: Tuurlijk heb ik die nummer Wiegen Meister ! |
|
Die Mickey Mouse-stemmetjes'Aaaaarghhh!!!Hoe houden ze 't vol? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik moet altijd een beetje heel veel lachen als ik hun zie of hoor... Maar ze zijn wel zo goed dat je de heledag met een liedje van hun in je hoofd blijft zitten... Het komt dus wel aan. |
|
dr is er toch een dood? changed to 'ouwe' |
|
De beegee's rulen ... !!! jammer dat er een de pijp uit gegaan |
|
quote: idd, en de andere twee willen een onderzoek starten naar de manier waarop het ziekenhuispersoneel hun broer behandelde. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Is toch niks mis mee. De Bee Gees zaten bij m'n eerste LP's toen ik 6 was en ik luister eigenlijk nog steeds af en toe wel 'ns een CD'tje. Wel de oudere albums dan. OK, shoot me |
|
Kutzooi! Ik las boegies. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |