![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat venijnig, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-01-2015 19:58] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Kusje... je weet toch? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Kiss? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hebben die ook een soort metal verzonnen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Black metal, toch? Corpsepaint. Vergis je niet. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-01-2015 21:17] ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Oja. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
KISS volgde alleen maar Alice Cooper op, dat is de echte vader van de black metal, als ik me niet vergis of er moet nog een bluesneger zijn die al corpse paint gebruikte. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Kelere... Over enge paint gesproken. Edit. Die hele foto is buitengewoon eng! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-01-2015 22:45] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zwarte Piet hater die je er rondloopt. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ik hoop dat dit aanleiding geeft tot een vervroegde start van de zwarte pieten discussie in de media want, man, wat heb ik dat gemist de laatste paar weken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: The Crazy World of Arthur Brown Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead ![]() |
|
Snapt nou niemand de vertaling van kus(je) naar kiss? ![]() Engels lijkt toch moeilijk. Vergis je niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: En Nederlands of Vlaams ook zo te zien voor meneer (ga ik even vanuit) Caron. ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Jullie zijn al even debiel als die ronny's in het middelbaar toen ik met een shirt van Immortal op school kwam. "Ah hier se, een t-shirt van Kiss." Lachen, gieren, brullen. PS: uiteraard één authentiek shirt van Battles In The North, hun enige witte print ooit. Artisanaal, of wat had je gedacht. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Die Vlaemsche sprache. Ja, das ist richtig. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Caron: een hersencel te weinig, een chromosoompje te veel. ![]() ![]() |
|
quote: Heel duidelijk beide. Doen alsof ie cool was eind jaren tachtig begin negentig maar duidelijk toen nog in de luiers zat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Wake up and smell the envy. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: Ik durf er heel wat op te verwedden dat ik ouder ben en het allemaal wel heb meegemaakt kleine jonge Belgische trollende internetwarrior poser. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Denk je? En nu gaan we vegen ![]() |
|
Shirt immortal en school. Tsja. Mij is dat nooit gelukt. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
overigens: Lijkt erop dat dit de beste venom album in jaren gaat worden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |