![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Evident. Een zeker iemand met als smaak oa bands als Dragonforce en Scar symmetry vertelde me dat de opvolger Resurrection veel beter is dan Cast in stone; hoe mag die plaat wezen dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-09-2007 22:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Resurrection is (voor Venom-begrippen) tamelijk hard en snel (vooral het lomp snelle Pain ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ja, vrij goed plaatje.. En met een echt strakke drummer (Pain) Superspul. Ik vind Cast in Stone trouwens ook heel vet, dat eerste nummer is echt gaaf ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hmmm, naast de 1e 3 klassiekers ken ik alleen Temples of Ice nog. Daar staan maar 2 echt vette nummers op (en een Deep Purple cover ![]() ![]() |
|
quote: Foei! Temples of Ice is in zijn geheel heerschend! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Temples of Ice had nooit onder de naam Venom uitgebracht moeten worden, alsook Prime Evil. Het afbrokkelend Venom logo geeft al aan dat deze line-up nagenoeg niets met de werkelijke Venom te maken heeft. ![]() |
|
quote: Dit mag dan gedeeltelijk waar zijn maar dat wil niet zeggen dat Temples... alleen maar een paar aardige deuntjes bevat. Die schijf is gewoon verneukt gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-09-2007 19:01] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
VENOM VLAG ![]() 12 euro exclusief verzendkosten germaan at g mail ![]() |
|
![]() |
|
Dat is een vrij unieke opname van de Nightmare video shooting. Doomed to Hell onlangs op c.d. verschenen, het concert waar ze weggespeeld werden door 4 Amerikanen. ![]() |
|
quote: Klasse met een hoofdletter K (het is inderdaad geen Dream Theater), de oude songs brengen nog altijd lekkere old school luistermomenten. Heb bijna na zoveel jaren mijn Venom collectie kompleet, nog een aantal zeer exclusieve items. ![]() |
|
oude venom = ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Venom alive in 85 videoband nodig? Mag je hebben. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 13-06-2009 13:40] ![]() |
|
quote: Dank je wel, die heb ik al, alsook de DVD versie. ![]() |
|
quote: GELUKKIG geen Dream Theater. Trouwens, zo slecht als ze waren op Dynamo '96, zo goed waren ze op Wâldrock '95, de eerste reunie-show. ![]() Bareuh... ![]() |
|
Klopt helemaal, samen met de Mercyful Fate reunie van 1993 mijn persoonlijke concerthoogtepunten, en er werdt toen nog Warhead gespeeld, deze werdt in 1996 vervangen door The Evil One. De soundcheck ,s morgens om 12.00 met inclusief de introtape 1985 op Waldrock, gaf al aan dat ik niet voor niets 3,5 uur in de trein had gezeten. ![]() |
|
quote: Uniek? Ik heb 'em ooit een keer gewoon op tv gezien, op skychannel ofzo, bij monsters of rock dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als het op youtube staat is het sowieso niet meer uniek. ![]() ![]() |
|
Nog even en er is niets unieks meer. Blij toe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Geldt die aanbieding ook voor mij? Gisteren de video van DOA weer eens gekeken....als je alle pauzes eruit knipt was het best een leuk optreden. Toch blijft de reunie op Waldrock 100 maal genialer 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Ik moet hem even zoeken, maar stuur mij wanneer ik hem heb gevonden wat verzendkosten en hij is van jou. ![]() |
|
quote: Natuurlijk, al was het alleen maar dat ze daar wel WARHEAD speelden. Foto,s van die Waldrock editie met Venom ? ![]() |
|
Venom!!!. De eerste metal-band die ik luisterde. Het zijn voor mij ook net de eerste 3 platen die een metalhead moet hebben, athans, dat vind ik. Welcome To Hell, Black Metal en uiteraard At War With Satan. Stuk voor stuk regelrechte klassiekers die mijn cd speler nog steeds erg druk bezig houden. Helden zijn het. [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 10-11-2009 22:34] ![]() |
|
ah beter. Venom - Countess Bathory ![]() plus de hoezen en het logo zijn erg cool, best of memories woei! ![]() het was vroeger echt wel beter. ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |