|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Ze spelen toch ook in het voorprogramma van Candlemass in de 013 ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
Klopt, 6 oktober voorprogramma Candlemass en morgen in Heerhugowaard op Molfest. Hopelijk zien wij jullie op een van deze data |
|
Ik hoop dat ik er ben in Atak. Wil pimmeke wel eens in actie zien |
|
hmm, als het even kan wil ik ze de 11e en de 13e wel zien Atak moet zowiezo lukken, maar Rotterdam hangt een beetje af of mijn OV dan al binnen is ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Atak! Atak! Eindelijk ga ik Officium eens live zien. |
|
Ah nee he, kom jij ook .. Dan blijf ik mooi thuis |
|
tis zo goed als zeker dat ik naar Rotterdam ga Officium Triste ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Joepie! |
|
Wie gaan we waar tegenkomen?? |
|
Mij & Shera in Atak Maar wie is nou de Headliner, in enschede wordt namelijk WF als headliner aangegeven |
|
Yay! Die 3 data vormen een driehoek rondom noord-brabant. (zo van "mijd NB als de pest!") |
|
quote: LOL, en jij woont waar ? |
|
En welke die-hards zien we EN in Atak EN in Rotterdam?! jawel .. yours truly Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb op de site van Atak ook gezien dat WF als hoofdact staat aangegeven. Ik ga er echter vanuit dat wij dat zijn, maar dat maakt verder niet veel uit, toch?? Enne, we mijden NB niet. Afgelopen zondag hebben wij daar nog gespeeld in 013 |
|
Atak maakt wel vaker van dat soort fouten. Maar ik zal er iig zijn Hirogen en Vampire Girl komen als het goed is ook |
|
quote: En noord-holland dan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Remember molfest, heerhugowaard |
|
Tot zondag Pim |
|
Okay Michiel. Ga je er nog een stukkie over schrijven voor LoM?? |
|
okeej het was vet, zondag weer Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
nog 1 nachtje slapen en dan... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ja, Ik heb er zin in. offtopic: Marco, je staat er op. |
|
Gisteren waren Whistering Forest en Officium Triste in Atak. De eerste band (Whispering forest) vond ik in het begin best goed, maar naarmate het concert vorderde begon de muziek steeds minder interessant te worden. Van Officium Triste daarentegen heb ik het hele optreden genoten. (Sleepless van Anathema op het eind was helemaal te gek ) De avond begon trouwens goed doordat het brandalarm afging. Niemand reageerde hier echter op, iedereen ging rustig door met bier drinken. Totdat we toch vriendelijk werden verzocht het pand te verlaten en na een paar minuutjes in de kou te hebben gestaan weer naar binnen mochten. the only pleasure is pain |
|
Het viel me ook op dat op het moment dat het brandalarm afging, automatisch de binnendeuren dicht gingen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |