|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 22 april 2011 Legacy Magazine Presents: Black Trolls Over Europe Tour SKYFORGER GERNOTSHAGEN KROMLEK NORTHLAND NOTHGARD HELJAREYGA @ Luxorlive, Arnhem Tickets: 16 euro Info: www.luxorlive.nl |
|
Wat zijn we weer aardig. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Het is een tour-package ??? |
|
quote:Waar zie je Heidevolk in de line-up dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gezellig! Wel aanwezig denk ik. =) |
|
quote:Misschien bedoeld deze user dat die band daar ook veel optreed? No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Tja. Vrij logisch als de band zelf daar ook vandaan komt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
23 april in Romein, Leeuwarden met nog een zwik andere Folk bands. |
|
quote:Wist ik niet. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Nog meer bands? Er zitten al iets van 7 in die tour toch? |
|
|
|
beter zetten ze hun alle ook even op ragnarok neer !! |
|
Het is dus blijkbaar boeiend genoeg voor een hele tour, AngelOfDeath. Nu jij weer. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Yes, wordt Ketterfest. Over de gehele dag, vanaf 14.30 |
|
quote: Waar ik de ene e zei moet hij bij die andere. Stop. Ik zet geen joker in. |
|
Duitsers, hè |
|
zaal open 19:00 uur aanvang 19:30 uur Begint wel vrij laat voor zoveel bands. =) |
|
Jaaa eindelijk weer Kromlek in Nederland!!!! Ik heb hier WEL zin in, ook al is het maar voor 2 bands |
|
Deze user bedoelt alleen dat ALS er eens metal in Luxor speelt, het doorgaans folk is. En Heidevolk heeft er een abonnement ofzo, dat zou je bijzonder moeten houden. Heeft Arnhem een mooie zaal, komt er weinig interessants en veel van het zelfde... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 04-02-2011 13:56] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ongelofelijk dat zo'n package een hele tour kan doen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zonder elkaar muzikaal deaud te vervelen, bedoel je? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En dat zalen er daadwerkelijk brood in zien om zo'n package te boeken. Skyforger is nog wel interessant maar de rest..... Tenzij deze package natuurlijk voor niks is, anders kan ik me echt niet voorstellen dat men hier geld in wil steken om zoiets neer te zetten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoewel ik zie nu dat het merendeel in Duitsland is en daar kan men niet genoeg krijgen van zulke middenmoot meuk. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dit is muziek voor 16 jarigen met lijntjes rond de ogen, overseaz skatebroeken, plastic zwaarden en drinkhoorns: tuurlijk zien zalen hier brood in... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ja, die doelgroep heeft ook echt veel te besteden.. Nah, zo hard denken ze hierbij niet na, gok ik. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |