|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat denk ik ook wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jammer dit, van die hoempapamuziek voor stoere boys die graag uit een hoorn drinken, nou mij niet gezien. Against God and Government |
|
quote: Wel +1, dat dan weer wel. Boeiender |
|
quote: Hehe. @ 16-jarigen *aanwezig* |
|
drinkhorens ;') Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Volgens mij heeft Heidevolk pas 1 keer in Luxorlive gespeeld? En 1 keer hebben ze moeten cancellen op het laatste moment. Dus dat abonnement hebben ze niet. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 04-02-2011 17:38] |
|
quote:Jij bent zeker vergeten hoe jij er uitzag als beginnend blekkie.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Misschien moeten alle haters gewoon wegblijven uit dit topic? Ja? Top! |
|
HATERS GONNA HATE!!! Wil je muilperen? |
|
I hate haters. |
|
quote: Hehe. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hmm ff kijken of ik mezelf op de gastenlijst kan krijgen, dan ga ik wel ff kijken. |
|
quote: Dit is gewoon een momentje voor ze om zich te bewijzen, hun imago te bevestigen en zichzelf te verzoenen met de boze puber die ze in zich dragen. Ik gun het ze van harte, voor dit soort zelfmedicatie zijn internetfora toch bedoeld? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
*boooz* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ooit groeien we allemaal uit tot nette langharige veertigers gekleed in een smaakvol bandshirtje met design legerbroek. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zit veel waarheid in toch? Ik wacht nog tot Rotzak post dat 'ie Falkenbach kan waarderen. Klassiekertje. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik kan Falkenbach waarderen Against God and Government |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je vergeet het element waarin je duidelijk zegt dat je ALLEEN Falkenbach kan waarderen. Moet ik nou alles voorkauwen hier? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Aanwezig! |
|
Ik hoop het. =) |
|
In élk folkmetal topic hier roept hij dat. Vind het wel grappig juist. |
|
Afwezig |
|
quote:Koop dan gewoon een kaartje, pauper, of ga niet. dit soort festivals zijn altijd wel leuk. ROTT AND ROLL |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |