|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:zijn die er dan nu niet meer ? Hm....ik zou er iig niet willen leven...als vrouw heb je daar waarschijnlijk toch niks te doen.... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
doodgaan aan simpele ziektes.. |
|
je moet eens weten wat ze met mensen deden die "evil/stanist" waren. Martel technieken waar je u tegen zegt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik vrees dat jij een schandknaap geweest zou zijn... ontopic; geloof die romantisering in films maar niet; het was geen sprookjestijd, maar het wemelde van ziektes als de zwarte builenpest en andere grootschalige plagen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-05-2002 20:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
en vergeet dat ridder gedeelte maar, slechts 0,0000001% ofzo was ridder... de rest min of meer 'slaaf' (vazal) Je moeder. |
|
hehe yeah |
|
Geen auto's.. Geen telefoon.. Geen zorgen. Strijden op de heiden , Zucht... goede oude tijd.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
wat een onzin weer.. |
|
romantisering... Je moeder. |
|
Dit is zeker geen onzin, Maar een vraag aan de ZMers.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
maar dan kan et nog wel onzin zijn Je moeder. |
|
Ik denk vaak als ik langs kampen rij hoe het zal zijn als de wegen er niet waren, al die nieuwe gebouwen er niet waren. Dat je met paard en wagen van locatie naar locatie trok *zucht* De natuur zal toen prachtig zijn geweest. -edit- waarom alleen als ik langs kampen rij, omdat het er nog best historisch uitziet met oude zijlschepen oude gebouwen ect-edit- [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-05-2002 19:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja zeg, lekker met het hele gezin (minstens 10 kinderen) elke dag pap eten terwijl je jongste zusje er zo erg aan toe is dat ze niet eens meer kan slapen van de pijn die alle ziektes met zich meebrengen. Op je 16e vader worden en hele dagen op het land werken voor een schamel loon en dan op je 30e sterven aan de builenpest.. ik wil wel "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
word je monnik, veeeel geld, noooooit werken, alleen beetje latij uit je kop leren en 300x per dag amen zeggen maar dan moet je wel vroeg op (maar dat moest iedereen wel toen...) Je moeder. |
|
yeah.. that's the life.... |
|
en je kunt iedere dag naar metal luisteren |
|
als je aan de ridder tijd denkt waan je je toch altijd in de rol van prins of prinsesje Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik denk dat Heosphoros een enigszins geromantiseerd beeld heeft van de riddertijd. Wat dacht je bijvoorbeeld van naar de plee gaan (op een gat in de grond). Pleepapier?? Heu... Douchen. DOUCHEN??? Whahaha. Schoonmaken überhaupt. In de winter? KOUD!!! Boekje lezen? Muziekje luisteren? Heu.... Eens lekker uit eten gaan? Heu... Yeah ik ben een verwende westerling. |
|
and i like it Je moeder. |
|
quote:me too Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik zou veel liever willen weten hoe we ver we over 1000 jaar zijn. Leven we uberhaupt nog of leven we op andere planeten, maar goed da's het topic niet...... |
|
hmz... boeit niet Je moeder. |
|
daar ga ik mijn tijd niet aan volmaken.. Dan leef ik al lang niet meer *bleeb* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ach nu ben ik tevreden, meer gemakken dan ongemakken, toen was et andersom... Je moeder. |
|
quote: Dam leve ze in Turkije nog in de "riddertijd"aangezien nagenoeg iedere plee die ik daar had bezocht de vorm had van een gapend gat in de grond. WC-papier was ook afwezig en je moets de zaak maar schoonmaken met wat water uit een kraan. Nee, ik zou echt niet terug in de tijd willen, denk eens in als je een rotte tand zou krijgen of zo. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |