|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
|
|
|
|
Je moeder. |
|
Heuh schaambaard, jij ook hier Ik ben trouwens flix niet gvd Zenial |
|
hahahahaha, nee, dat snap ik. maar misschien dat je flix ergens van kende ofzo...niet dus. |
|
quote: wat heb jij trouwens een intelligent e-mailadres |
|
Spermapoep666@hot...... hahaahahah wat een email !! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: wat heeft stront nou met intelligentie te maken?? |
|
hehe inteligente emailadressen heersen en om ontopic te blijven: in die tijd was er geen internet Je moeder. |
|
quote: Nijlpaarden liggen niet in beekjes, maar in grote rivieren en zo'n rivier durf ik, denk ik, best uit te drinken. En over de mens las ik laatst dit (ik weet niet meer van wie het is): "Geen enkel dier, nee, zelfs niet het zwijn, vervuilt zijn nest zo als de mens.", dus daarover ben ik het met je eens. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote:Wel vet lekker bier |
|
quote: LEGO-ridders heerschen!!!!!! -ze poepen niet -ze krijgen geen besmettelijke ziektes, en zo ja, dan zijn die niet overdraagbaar naar de mensheid -de natuur kent geen verval -als ze in opstand komen kun je met 2 handen een heel leger 'verbouwen' . Middeleeuwen......jippie de ene na de andere volksstam raast over je land, tenzij je zelf mee doet met verhuizen. Iedereen is druk bezig met overleven, zodat er veel kennis verloren gaat, of anders wel vernietigd wordt door de kerk omdat het heidens is. Het is opzich wel interessant allemaal (niet allemaal, de kartharen en tempeliers wel, evenals de druïden, die door Karel de Grote ter dood veroordeelt werden: in no-time werden 1000-en saksen, die die kennis zouden hebben om zeep geholpen) Toch is het vooral bloed, zweet en tranen en heel veel modder (de meesten zijn boer) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Nijlpaarden komen sowieso weinig in een bos of Heide voor Trouwens, dieren zijn heus niet zo gek om hun eigen bron van water te vervuilen, daar zijn alleen de mensen goed in. Bosdieren doen volgens mij hun behoefte lekker tegen een boom ofzo. Verder moest je geen boer zijn in die tijd, maargoed dat is wel duidelijk nu denk ik. Toch zou ik best graag in die tijd willen leven, vooral vanwege het feit dat er toen nog niet zo belachelijk veel mensen waren. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
riddertijd ja lekker hoor, als man dan wel, echt om de haverklap zwanger is niet echt mijn idee van lekker leven, en de hygiene was ook niet al te best, ze dri=onken niet voor niets bier ipv water. |
|
|
|
Als troebadoer een beetje op je zelf rond reizen en maar muziek maken. |
|
Kom je met je luit en je corpse paint het dorpsplein op... WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! En dan maar rennen voor de hooivorken. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote:En dan nog grote kans op overlijden bij de zwangerschap. |
|
quote: LOL |
|
quote:Lego ridders heersen idd. Was vroeger mijn favoriete soort Lego, samen met de ruimtevaarders. Die twee zijn trouwens ook erg goed met elkaar te combineren! |
|
quote: Doet mij denken aan The holy Grale van Monty Python He is brave sir Robin, brave sir Robin, that is he Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |