|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Line up bekend: Salem Fields Bloody Remains This is my happy face Dialogue Visual Blind Death Squad Captain Albatross Face the fact Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Aanwezig. Bareuh... |
|
Ik denk ik ook wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik uiteraard ook.. Kijken of we daar mooi op tijd kunnen zijn, voor we moeten spelen maar eens een paar fijne pilseners drinken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Van die line-up kan Occultfest nog veel leren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De mogelijkheid is zeer aanwezig, dat ik ook aanwezig ben www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Hangt ervan af of wij nog op OF komen te staan of niet Maar met Death Squad en This Is My Happy Face ben ik wel blij in ieder geval Naast vriendjes ook echt prima bands, die Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Niet naar Dokkum Open Air die dag? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee. Geen line-up om helemaal voor naar Friesland te reizen. Bareuh... |
|
Haha Flatrock, nooit geweest. Misschien kom ik wel even langs, Death Squad's bier even opzuipen. Is dit nog steeds op de UT? |
|
quote:Wat dan precies? Moeten ze meer onbekende ***bands boeken of zo? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 10-05-2011 21:31] |
|
quote:Och, gewoon wat persoonlijke wrevel omdat we er niet staan met Methylbenzeen. Met Pulverizer heb ik er wel gespeeld trouwens, echt, Methylbenzeen is veel gaver. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als je pissig wordt vanwege een afwijzing moet je niet in een band gaan spelen .. |
|
quote:Er komen toch nog meer bands bij? |
|
quote: Als die komen ben ik ZEKER aanwazig I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Absoluut waar. Maar daarom mag ik het toch nog wel jammer vinden en er chagrijnig over doen? Had het stiekem toch wel heel leuk gevonden om daar weer eens te staan, gaaf festival namelijk. Flatrock ook trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aanwezig! @ verlepte theedoek, we hebben het huis kids vrij, dus als je een chrash plek nodig hebt heur ik t wa.. |
|
Website ook upgedate/geupdate: http://www.flatrockfestival.nl Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zaterdag alweer! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Death Squad is helaas uitgevallen, Faces of Cain (incl. moi) vullen de leemte op! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mooi wark. En hoe zit het met Face the Facts, zijn ook uit elkaar.... Boeiender |
|
Weet niet, eigenlijk. Ging ervan uit dat dat gat al opgevuld was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Die naam was zonder 's' aan het eind. En zondag heb ik nog een mooi aangepaste flyer gezien, iemand had die bandnaam eruit gescheurd |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |