![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Naam lijkt teveel op Fuck the Facts, vandaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-05-2011 19:04] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: LOL Nee, Visual Blind is een toppertje qua bandnaam.... (jajaja, en ik speel in een grindband....) Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() In dit geval zijn we er overigens wel zelf achteraan gegaan. No dogs, no masters. ![]() |
|
Nou mooi, was er sowieso bij, maar nu ook nog iets te doen ![]() ![]() |
|
Wel jammer dat Death Squad niet doorgaat, maar ben ook wel benieuwd naar Faces Of Cain. Bareuh... ![]() |
|
Cool ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik niet, die heb ik al vaak genoeg gezien ![]() Zodirect maar eens die kant op ![]() |
|
Joa, zo de koffiepot maar eens opzetten, rond 14u die kant maar ens oplopen.. ![]() |
|
Wij vertrekken rond een uurtje of 4 die kant op.. Vanavond om 21:00 even een uurtje lawaai maken! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik ga zo ook maar eens die kant op ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Succes allemaal! ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Thanks ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Zo, dat was een mooi feestje ![]() Hulde voor Ethereal, wat een beest! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ben je nou nog steeds niet doodgebloed? ![]() |
|
Dat was lachún. Door algehele brak- en zwakheid enkel Visual Blind en Captain Albatros meegekregen. Beide technisch zeer goed en vond vooral de covers erg vet gedaan. ![]() |
|
quote: Hehehe ![]() Mooie streep boven m'n wenkbrauw nu ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Op de plek van je enorme bult van de vorige keer? ![]() |
|
Zo, ook weer boven water.. Fijn feestje! Blijft alleen klote om na -tig bier en 2 chocomel weer een uur in de auto te moeten zitten, maargoed ![]() Faces of Kain was erg tof (belachelijk vette cover van Survivor!), evenals Lament Configuration (zo heette die laatste band toch?), eigen optreden ging ook nog wel aardig ![]() AG, heb je later niet meer teruggezien, had nog een klauw vol muntjes voor je gehad, haha.. We kregen de voorraad, met 2 bobs (bobben?) niet op! Heb ze maar ingeruild voor een t-shirt.. Tof je even gesproken te hebben! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Hehe, Olav heeft ook nog van ons de nodige munten gekregen omdat we ze niet op kregen, dus hij had niets te klagen ![]() ![]() |
|
quote: De keer Flatrock met de bult? Ik geloof het wel, ja, hehehe. quote: ![]() ![]() ![]() quote: Ja. En dat was vet, ja. quote: Ahhh, helaas ![]() ![]() Inderdaad, tof om je even gesproken te hebben! En indrukwekkend staaltje drummen laten zien, kerel! Highlight van jullie band (naast de echt vette zang). [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2011 12:10] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Thanks man ![]() Overigens serieus gehoorde conversatie vlak naast ons: "Welke band komt er nu?" "Faces of Cain." "Oh nee toch.. (In Dinand Woesthoff-stem: ) Raiiiin dooown on me" ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 29-05-2011 12:16] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Fast filmpje al gevonden: ![]() |
|
quote: Haha, vet, daar ging Iwan met de zanger aan de haal (ma 3 min.) ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |