|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Naam lijkt teveel op Fuck the Facts, vandaar [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-05-2011 19:04] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: LOL Nee, Visual Blind is een toppertje qua bandnaam.... (jajaja, en ik speel in een grindband....) Boeiender |
|
quote: Klopt Maar ik had gehoord dat dat gat waarschijnlijk al opgevuld was In dit geval zijn we er overigens wel zelf achteraan gegaan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nou mooi, was er sowieso bij, maar nu ook nog iets te doen |
|
Wel jammer dat Death Squad niet doorgaat, maar ben ook wel benieuwd naar Faces Of Cain. Bareuh... |
|
Cool Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik niet, die heb ik al vaak genoeg gezien Zodirect maar eens die kant op |
|
Joa, zo de koffiepot maar eens opzetten, rond 14u die kant maar ens oplopen.. |
|
Wij vertrekken rond een uurtje of 4 die kant op.. Vanavond om 21:00 even een uurtje lawaai maken! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik ga zo ook maar eens die kant op Om 20:00 rocken! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Succes allemaal! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Thanks Verder iedereen ook! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zo, dat was een mooi feestje Hulde voor Ethereal, wat een beest! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ben je nou nog steeds niet doodgebloed? |
|
Dat was lachún. Door algehele brak- en zwakheid enkel Visual Blind en Captain Albatros meegekregen. Beide technisch zeer goed en vond vooral de covers erg vet gedaan. |
|
quote: Hehehe Mooie streep boven m'n wenkbrauw nu Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Op de plek van je enorme bult van de vorige keer? |
|
Zo, ook weer boven water.. Fijn feestje! Blijft alleen klote om na -tig bier en 2 chocomel weer een uur in de auto te moeten zitten, maargoed Faces of Kain was erg tof (belachelijk vette cover van Survivor!), evenals Lament Configuration (zo heette die laatste band toch?), eigen optreden ging ook nog wel aardig Visual Blind deed het voor mij niet, maar dat kwam mede door het slechte geluid.. AG, heb je later niet meer teruggezien, had nog een klauw vol muntjes voor je gehad, haha.. We kregen de voorraad, met 2 bobs (bobben?) niet op! Heb ze maar ingeruild voor een t-shirt.. Tof je even gesproken te hebben! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hehe, Olav heeft ook nog van ons de nodige munten gekregen omdat we ze niet op kregen, dus hij had niets te klagen |
|
quote: De keer Flatrock met de bult? Ik geloof het wel, ja, hehehe. quote: edit: oh en het is Faces of Cain Maar eigenlijk is het zo ook wel vet (FoK ). quote: Ja. En dat was vet, ja. quote: Ahhh, helaas Maar ik had zelf ook al muntjes van onze drummer en toetsenist gekregen en met nog meer muntjes was het niet goed gegaan, was nu al aardig aangeschoten Inderdaad, tof om je even gesproken te hebben! En indrukwekkend staaltje drummen laten zien, kerel! Highlight van jullie band (naast de echt vette zang). [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2011 12:10] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Thanks man Overigens serieus gehoorde conversatie vlak naast ons: "Welke band komt er nu?" "Faces of Cain." "Oh nee toch.. (In Dinand Woesthoff-stem: ) Raiiiin dooown on me" [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 29-05-2011 12:16] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Fast filmpje al gevonden: |
|
quote: Haha, vet, daar ging Iwan met de zanger aan de haal (ma 3 min.) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |