|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb pas geleden The Threshingfloor gekocht van Wovenhand, maar vind er eigenlijk maar weinig aan. Wat een geneuzel zeg, die plaat. Als je nog eens wat aanraadt, AG. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als je er voor een zacht prijsje vanaf wil... You have time. You are doing fine. |
|
quote:Mwa. Hij krijgt nog even kans om te 'groeien'. Misschien zit er nog een verborgen laag onder die dodelijke saaiheid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
1. Woods of Desolation - Torn Beyond Reason 2. The Beast Of The Apocalypse - Henosis 3. Rootless - Dominate The Chaos 4. Demonical - Death Infer 5. Origin - Entity 6. Forgotten Tomb - Under Saturn Retrograde 7. Aosoth - III 8. Turmion Kätilöt - Perstechnique 9. Septicflesh- a Great Mass 10. Torchbearer - Death Meditations 11. Benighted - Asylum Cave 12. Saille - Irreversible Decay 13. Aderlating - Spear of Gold and Seraphim Bone Part One 14. Thurisaz - The Cimmerian Years 15. Deicide - To Hell With God 16. Fen - Epoch 17. Anaal Nathrakh - Passion 18. Zifir - Protest Against Humanity 19. Anomalous - Ohmnivalent 20. Pestilential Shadows - Depths [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-05-2011 21:46] signature |
|
quote: Sukkel. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op metal gebied dit jaar nog maar 1 plaat gehoord waarvan ik zeker weet; jaarlijstmateriaal misschien heeft iemand nog wat tips voor me, heb wel zin in wat meer postmetal achtige shit als Steak Number Eight/Isis/Cult Of Luna Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Flebbie: de nieuwe A Storm Of Light. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 20-05-2011 15:55] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Bloodiest - Descent steak number eight zal zeker ook in mijn jaarlijst voorkomen [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 20-05-2011 16:00] |
|
signature |
|
quote: Die Altar of Plagues (Mammal) bevat 4 nummers, 3 die erg sterk zijn imho en eentje (nr.3), waar ik totaal niets mee kan. Maar nr. 1,2,4 zijn heerlijk om te luisteren. an evil incarnation of DEATH! |
|
De nieuwe Dirge kan d'r ook in. |
|
A Storm Of Light: hun debuut kon ik niks mee dus dat nieuwe album (is hun 3e al weer?) laat ik ook even voor wat het is Tides From Nebula - Earthshine: tja.. dat ene nummer klinkt een beetje als de zoveelste instrumentale postrock band, dan vind ik een band als Red Sparowes toch wat spannender Bloodiest - Descent: klinkt niet onaardig, dat psychedelische doet me soms wat denken aan de ouwe Black Sabbath, nog eens wat vaker luisteren denk ik Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Ja, het is de derde. En hij is toch wel verschillend met de twee platen ervoor. Ik ben zelf fan van de eerste twee albums en ik vind die nieuwe heel erg wennen en er waren hier op het forum ook mensen die het nu wel leuk vinden terwijl ze de oude albums niet zo goed vinden. Misschien moet je hem toch maar proberen dan. |
|
quote:Wat hij zegt. En Rosetta. En The Ocean (vooral Precambrian) mag ook genoemd worden. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-05-2011 18:47] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Hebben die werk uit 2011? |
|
quote:Nee, maar daar vroeg ie ook niet persé om [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-05-2011 22:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bloodiest Hexvessel Virus VYGR Lento Kilimanjaro Darkjazz Ensemble Ulcerate Septic Flesh Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
quote: Geen Lightbearer of Deafheaven ? |
|
Defeater - Empty Days & Sleepless Nights |
|
quote: Deafheaven moet ik nog luisteren, maar die maakt denk ik wel kans Bedankt voor de tip wat betreft die eerste Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Deafheaven geen 2010? signature |
|
Nee. |
|
quote:Die groeit, maar haalt het toch echt niet bij 'Here be Dragons'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |