|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Die blinde maat van een kennis/vriend van KDS die de laatste avond vroeg van welk corps ik was, was wel te mooi! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Volgend jaar was trouwens een heteroeditie, Assie. Jij mag er niet in! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: 5 van de 20+ bands die hij noemt kun je stoner(ig) noemen, pieperd quote: Hehehe, niet meegekregen quote: :') Nog steeds de enige die daar iets heterosexueels gedaan heeft [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-07-2011 22:18] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Met KDS de kelderbox induiken is NIET heterofiel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Och, die jongen is zo glad... :') Verder: ontopic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
1. Assie & KDS doen Roadburn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: doe ik ook! Met je SubRosa mijn broer is er ook al gek van wel een bere bandnaam, de betekenis alleen al signature |
|
quote: SubRosa is in ieder geval geen stoner(ig). Superruige muziek! Hemeltergend! edit: welke interpretatie van de term SubRosa denk jij dat ze aanhangen, dan? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-07-2011 22:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: D'oh! En Trap Them, natuurlijk. edit en Rotten Sound, Kingdom, Pentagram, Earth. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-07-2011 22:38] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: onder de roos, zoals er dikwijls van die kitscherige rosassen zijn. in de zin van iets in vertrouwen aan 1 persoon doorgeven. Wat onder de roos gezegd/gedaan wordt blijft tussen de twee personen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-07-2011 22:47] signature |
|
quote:Is dat die Kingdom met Amenra mensen? Er was nog zo'n (ex) Amenra project vind jij ook wel tof. Hive Destruction. |
|
quote:Die moet ik ook nog een paar keer draaien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: En waarom denk jij dat zie interpretatie aanhangen? quote: Ja, stimmt. Bedankt voor de tip Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Is die Kingdom niet uit 2010 trouwens of is er een nieuwe? |
|
quote: Nee, je hebt gelijk... Godverdomme, mörkes schuld! Hive Destruction klonk op het eerste sampletje gaaf, trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-07-2011 23:07] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: omdat ik net met iemand in bed lag die een rozas aan haar plafond hangen had, en ik net op dat moment over festivals aan het praten was, en het feitelijke gebeuren toen een vergeten kwestie moest worden. teveel toeval daarom de credits signature |
|
Het is jammer dat EPs niet meetellen, anders zou So Hideous, My Love met stip op 1 binnenkomen met "To Clasp A Fallen Wish With Broken Fingers". Post-hardcore meets post-rock meets post-black? |
|
quote: quote: Doe nou... You have time. You are doing fine. |
|
quote: Kolere wat een vette EP, en inderdaad jammer dat het slechts een EP is. |
|
quote: Edit: Ook de zondag van DDD naar Baroeg? [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-07-2011 11:20] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Die SubRosa zo maar eens luisteren, ben na wat ik erover gelezen heb toch wel benieuwd. |
|
quote:Echt een geniale prachtplaat! Moet wellicht even bezinken, maar heeft niet veel tijd nodig. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ich bin gespannt. |
|
quote: Staat wel in de planning, ja. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |