|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
band heet 'The' Monolith Deathcult metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Stuur ze een mailtje! You have time. You are doing fine. |
|
quote: Vet! Veel betere line-up dan vorig jaar als je het mij vraagt, dus aanwezig. |
|
quote: =) |
|
quote: Heb me er vorig jaar anders ook wel vermaakt, maar deze line-up is zeker ook niet mis. Aanwezig! |
|
quote: boeit dat? We weten toch wie er bedoelt wordt? maar uiteraard ben ik wel aanwezig [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 11-02-2011 21:34] Your mother ate my dog! |
|
Crap niet bij nagedacht dat ik dan in Berlijn zit, dus toch niet aanwezig . |
|
Kindertodeslied en Master of the Bryansk Forest zullen inslaan als een spreekwoordelijke bom |
|
quote: Beter kan het niet, Bevrijdingsdag vieren in Duitsland ! lampje |
|
Line-up ziet er wel oke uit, maar ik denk niet dat ik vrij heb. Is al 10 jaar geleden ofzo dat ik vrij had op beVRIJdingsdag... |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jullie doen toch wel een praatje over vrijheid enzo he? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Sorry Des pont en zie, je hebt gelijk metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Leuk om te horen dat jullie er bij gaan/willen zijn Voor degene die het leuk vinden om te weten/mee te stemmen/Kabaal Regionaal te bezoeken; De line up van Kabaal Regionaal gaat zijn: Atlas Audio Outrage Beermace El Dainty Fruit of the Original Sin Jos en de Tosti's Nymeria Starve Ook dit jaar gaan er 3 bands door waarvan 2 de juryprijs winnen en 1 band gekozen wordt door het publiek! Voor de volledigheid van deze informatie Kabaal Regionaal zal dit jaar plaats vinden in de Willemeen in Arnhem en het begint om 19;00. Cheers! [Dit bericht is gewijzigd door kabaalamgemaal op 08-03-2011 17:06] |
|
Ook aanwezig bij regionaal, volgens mij mag ik stagemanager spelen. Leuk dat Starve er staat, gave band. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Natuurlijk, daarnaast veroordelen we geweld en roepen we alle strijdende partijen op om terughoudendheid te betrachten. Misschien nog even vertellen dat Mein Kampf al jaren een bestseller is in het Midden Oosten. |
|
quote: het zij u vergeven! Your mother ate my dog! |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
12.00 – 12.30 uur: Jos en de Tosti’s 12.45 – 13.15 uur: Skandaal 13.30 – 14.00 uur: Beermace 14.20 – 15.00 uur: Victimizer 15.20 – 16.00 uur: Sugar Ray Dogs 17.00 – 17.40 uur: Vanderbuyst 18.00 – 18.40 uur: Gewapend Beton 19.00 – 19.40 uur: Bodybags 20.00 – 20.40 uur: Monolith Deathcult 21.00 – 21.40 uur: No Turning Back 22.00 – 23.00 uur: Hardheid 23.20 – 24.00 uur: Dead Elvis & His One Man Grave Line-up van Kabaal Digitaal (aangrenzend podium): 13:00 - 14:30: TK07 Allstars 14:30 - 15:15: Live: Nano.strike 15:15 - 16:00: Live: XOKO 17:00 - 18:00: Nicon 18:00 - 19:00: Broken Note 19:00 - 20:00: Stefan ZMK 20:00 - 21:00: Live: Scotch Egg 21:00 - 22:00: Live: N-Vitral 22:00 - 23:00: Live: Droon 23:00 - 00:00: Dano Wel even kijken bij TMDC, Vanderbuyst en Dead Elvis, en tussendoor dansen bij Stefan ZMK, Scotch Egg en Dano. Als ik niet hoef te werken, tenminste. Zin in. You have time. You are doing fine. |
|
Nog steeds klote trouwens dat Starve niet won op Kabaal Regionaal. Idem voor Fruit of the Original Sin. You have time. You are doing fine. |
|
Aanwezig, TMDC checken (met nieuwe gitarist toch?) en No Turning Back. Was vet om daar vorig jaar te spelen! |
|
Nope, laatste optreden met Martijn |
|
quote: :') Gelukkig is Kindertodeslied geen probleem. You have time. You are doing fine. |
|
Sja, censuur op een vrijheidsfeest. Ook mooi. Boeiender |
|
quote: Lijkt mij inderdaad niet, daarnaast weet de festivalorganisatie wat ze met TMDC in huis halen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |