|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
rechter muisknop, save as http://www.endoria.net/upload/index.php/1589172619 |
|
|
|
Hmm, plant de text eens neer Bazzio Attacks!!! |
|
hallo tis een mp3 hoor, dan is er met jou wat fout |
|
quote: |
|
ja ik geloof je wel maar bij mij is het toch echt een mp3 |
|
Opera wil het kreng ook niet downen! Internet Explorer slaat hem op als Winamp Media File bij mij(dus gewoon mp3). Nu nog luisteren... |
|
quote: Dit waren weer MBMarduk's tekenkunsten |
|
zozo, heeft je oma dat ingezongen? |
|
t is gewoon n mp3 ja... hha nee....n vriend van me |
|
lache man !! |
|
Waar blijft die text nou Bazzio Attacks!!! |
|
aaaarrrrrrrrrrrrrrrrr ggggrrrrrbrrrrrrrrbrrrrrrrr uuuululugrrrrrrlulublublu uuuululugrrrrrrlulublublu uuuululugrrrrrrlulublublu ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (1:13) i am the ..... ? uuuululugrrrrrrlulublublu hehehe |
|
vinnet meer richting grind gaan, wel lache |
|
haha ok de gitaar is eigelijk wat voor mn vorige band.. dat werd meer trashy... |
|
haHAHAH, te gek !!! supervette zang zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hehe kewl! |
|
klinkt wel grappig Trieste gast |
|
Hahaha, vet man. Als het een betere bitrate en productie had zou ik 'em zelfs bewaren. |
|
ej wat is er mis met lage bitrates en slechte producties??? Je moeder. |
|
je productie is juist zo trui ! |
|
daarom, alhoewel, voor deathmetal is een ietsje[/] zuiverder geluid wel gewenst... Je moeder. |
|
Ik heb veel bagger gehoord, maar dit slaat echt alles! Zelfs den Heerschers zijn beter te pruimen! |
|
geniaal Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb er ook nog zo een, die post ik morgen wel [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-05-2002 1:57] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |