|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hier komt ie dan... een zeer trui nederlands bm-project, genaamd Wolversveen met het nummer Het Wolversveen Bij Nacht hehehe... niet serieuz, wel lachuh Het Drassige Veen Bij Nacht Bij nacht trek ik met mijn hellebaard door het veen Op zoek naar slachtoffers... om te doden Het veen slurp zich om mijn laarzen, Het maakt het er allemaal niet makkelijk op De geur van de drek in het Wolversveen brengt maccabere gedachten bij me los Mij zelf echter niet, want ik sta vast gezogen in de modder... Ik zak steeds dieper weg in dit veen des doods, maar ik ben trui en roep niet om hulp, ik berust in het lot dat mij is beschoren. Dieper, dieper... ik zak weg in het veen Het veen geeft en het veen neemt Maar zelden om half 1 's nachts Het Wolfersveen, aan de macht [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-05-2002 14:09] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: LOL, lul!! Waarom schrijf je 't niet over een of andere trance- of housepik (of dominee) die erin blijft steken!? |
|
quote:heb je um al afgeluisterd dan? hehehe, dominees hmmm, goeie tip Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
speciaal voor MBMarduk: Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hmmmmmm..... ja ok, niemand die de moeite neemt dus Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:hahahahahahaha... lol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Hakkuh |
|
hahahah geniale mp3 t klinkt nog best wel trui |
|
Ik vind ze allebei erg leuk gedaan. |
|
quote: quote:jezus... hahahahaha, wel mij stembanden 2 dagen naar de klote gehad door dit geintje [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 03-05-2002 18:14] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: LOL, dit is gruwelijk geniaal!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:he, misschien ga ik nog wel meer maken, als het zo aanslaat.... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik kan de muziek niet downloaden(unzippen denk ik ) , misschien wil je de muziek de volgende keer ,hier publiceren : http://www.acidplanet.com [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-05-2002 21:42] |
|
mmmmhhh, tjah. pffffff, en ook uche. niet dat 't gruwelijk slecht is, maarrrr. dusss... Oud Vuil. |
|
dussss dat was een nutteloze reply van jou |
|
hoezo, ik neem de moeite om het te downloaden en ik geef gewoon mijn mening, was dat niet de bedoeling? Oud Vuil. |
|
quote:ja dat was het dus wel, bedankt he, let niet op zeikers.... maar het nummer is niet serieuz bedoelt, maar dat snap jij wel gelukkig Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Alsof je zit te schijten HUMA!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote:poep Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
klinkt niet slecht wel lekkere zang alleen dat laatste riffje en de drums daaronder gaan een beetje langs elkaar heen... No meat is sweater |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |