|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb wel een virusscanner die altijd aanstaat, maar die vindt dus zelden of nooit virussen... |
|
quote: Goed he, hij is wel gigantisch traag, maar omdat ie niet zo vaak gebruikt wordt doen we d'r maar niks aan. Ik zit daar btw nog steeds op windows 95. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: En waar kun je die vandaan halen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: maar bar weinig reacties...naja! kweet t ook niet......... Suck my piss |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3771 aanschouw mijn reply.... 11.45: restate my assumptions |
|
Norton anti virus is altijd wel goed. er is nu een 2002 versie van. Als ik hem tegenkom laat ik het wel weten. |
|
quote: beter! dank Suck my piss |
|
quote: Idd, ik heb thuis ook een iMac met OS X(zo'n nieuwe met plat scherm) en chrashen doet die inderdaad niet, maar datzelfde geld ook voor mijn windows 2000 laptop. OS X heeft inderdaad bij mij de voorkeur, maar dat heeft de mac bij mij al zo'n 10 jaar. Om zo min mogelijk virussen te krijgen moet je vooral voorzichtig zijn met je e-mail adres verspreiden. Ik heb eigenlijk nooit last van virussen, doordat ik alleen van vrienden en goede kenissen e-mail krijg. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
*SCHOP* Dit is voor de msn gebruikers Nieuw virus misbruikt MSN Messenger: Worm verspreidt zichzelf via buddy-lijsten MSN Messengers-gebruikers opgepast! Er waart een nieuw virus rond dat het messengerprogramma gebruikt om niets vermoedende chatters een virus te laten installeren. Het gaat om de worm Henpeck, die rondwaart over de chatkanalen van MSN en gebruikers berichten stuurt met een link naar het online bestand BR2002.exe. Zodra je op de link klikt, wordt het bestand binnengehaald en is je computer geïnfecteerd. De worm stuurt vervolgens berichten naar iedereen op je buddy-lijsten, met natuurlijk bovengenoemde link in het bericht. bron: ZDnet A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value. |
|
Hmm.. Nog een goede reden om dat #$%#$&^$% MSN niet te gebruiken On topic -- ik gebruik de virisscanner van F-Secure.. Tot nu toe ben ik hier zeer content over Zit ook een tooltje genaamd "backweb" bij die automatisch belangrijke berichten toont, en ook het ophalen van updates gaat automatisch.. Verder heb ik alleen ervaring met Norton Anti Virus dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal |
|
Ik gebruik AVP van Kaspersky zeer tevreden over |
|
quote: Nog nooit gehad, en zal het ook nooit nodig hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
hmmm het virus waar ik last van heb gehad heet W32 Yaha.E Voor mensen die info willen hier een link http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha.e@mm.html En ook nog even een link van een "tool" om het virus gemakkleijk op te sporen en te deleten http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.yaha.removal.tool.html |
|
Ik had 66 bestanden met virussen. Allemaal zooi van kazaa, van de meeste bestanden kon ik niet eens herinneren dat ik het gedownload had. |
|
quote: Komt me bekend voor |
|
Hoe komen mensen erbij dat winxp klote is! Configureren jullie mensen dan niets, je installeert die 4in1(voor amd'ers onder ons) en die nieuwe Service Pack 1 en het loopt als win2000. En trouwens, gamen onder win2000 gaat perfect, spreek uit ervaring! Imo zou ik alleen win98SE installeren als ik een oude PC had, anders is win2000 een optie voor desktop werk en winxp voor gamen! Geloof je het niet, ga maar na op internet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jah ik heb er nu ook 1 en dat is als ik de comp opstart en dan kan ik 5 min ongeveer iets doen en dan krijg ik iets in beeld van de authority system is onverwachts gestopt enzo en dan met 1 min telt ie af en dan kan je dingen opslaan enzo en dan start ie hem opnieuw op en dat blijft ie constant maar doen. |
|
maarjah ik ga weer off want het gezeik begint weer.. |
|
ah, das die worm BLASTER ga naar Symantec.com klik op de link blaster en down de blaster removal tool! daarna effe een patch installeren via microsoft! tadaaa!! problemen voor bij! kheb het gisteren gedaan dat programmaatje doet alles voor je I Find That I Am Not There... |
|
Ik heb gelukkig nooit last van virussen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik wil ook een blasterworm. Dat klinkt cool Zenial |
|
quote: niet echt, had er eergister flink last van. Klote ding ging steeds rebooten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Trust me, dat wil je echt niet! dan nog liever een LINTWORM! I Find That I Am Not There... |
|
ik heb vandaag al 2 mensen aan de telefoon gehad die dat klote virus hadden, voor de slachtoffers hier : http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.html Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |