|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die nieuwe worm supercool. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Je moet zoeken op msblast.exe, als je die vind op je PC is het idd dat virus. Op virusalert.nl -> ook meer info. |
|
Life's a blast. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Jaaa! Ik val ook altijd buiten de boot. Ik heb toendertijd moeten smeken om het 'I love you' virus omdat ik de sourcecode wilde bekijken... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Hmnn, ik heb 6 jaar geinternet zonder ooit een virus te hebben (naar mijn kennis doordat dingen stopten met functioneren) aber kreeg ik 3 weken terug Redlof op mijn machine. Kon niks meer verwijderen van C:\. Mooooie janboel was dat. ^_^ Ook van geleerd. |
|
quote: Eeeeh, dat lukte gisteren gewoon niet, hij wou niet stoppen. Afgelopen nacht het zaakje mooi met Stinger bij het nekvel gegrepen en wat updates geïnstalleerd. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
jah ik moet wachten tot me vader het doet want we hebben allemaal een eigen account en ik heb er geen systeembeheer in zitten |
|
quote: koop je zelf een pc, klaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Stinger van McAfee werkt inderdaad ook perfect. |
|
hehe heb ik nooit het geld voor jah opzich wel makkelijk maarjah dan zit ik eeuwig boven en krijg ik daar weer gezeik mee... maarjah het komt allemaal wel goed en ik ken vanalles krijgen als ik het wil |
|
quote: dat werkt bij mij niet! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
kheb norton 2003, maar 1 virus gevonden ook in een half jaar tijd en die was afkomstig van een oud bestand wat ik van mn ouders' computer gecopieerd had... vraag me af hoe iedereen dat voor elkaar krijgt altijd Je moeder. |
|
Sinds ik geen kazaa meer gebruik nooit meer een virus gezien...alleen op vage warez-sites. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb het gewelidig leuke wormvirus zojuist met succes verwijderd, eitje |
|
Persoonlijk record;146 virussen in weet ik hoeveel bestanden.T waren der in ieder geval heeeeeel erg veel spelfout weggehaald... |
|
quote: New version of Blaster worm on the loose Nu heet het TEEKIDS.EXE |
|
quote: Pff, welke no life-losers houden zich daar mee bezig? Het wordt echjt ijd om over te gaan op Linux, wordt niet zoveel op "gevirust" lijkt me. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
dat wormvirus moet je helemaal niet verwijderen, die moet je gewoon laten draaien op een "vergeten" computer.. dDoS attack |
|
quote: Klopt ja. Ik draai linux hier met een glimlach. Trouwens: de reden dat er niet zo "gevirust" wordt op linux is simpel: Er zijn miljoenen verschillende linux (kernel) versies draaiende, met elk andere services die elk weer mogelijk aan of uit staan. Welke stomme virus schrijver gaat nou z'n tijd spenderen aan een virusje die misschien 10 computers weet te penetreren wereldwijd? Die 10 moeten dan juist die ene combinatie van kernel+service+applicatie hebben die "vulnerable" zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-08-2003 21:57] |
|
En de meeste Linux gebruikers hebben wél kennis van computers, waarschijnlijk hebben ze ook nooit virussen op een Windhoos bak omdat zij de basis dingen als virusscanner, firewall draaien, goed instellen en updaten en securitypatches installeren. je zou bijna zeggen dat n00bs die virussen verdienen |
|
quote: eh tja, je hebt wel geliujk. Ik heb het al gepost in dat topiv over die laatse worm, maar ik blijf t stom vinden van mezelf: Muij zonealarm laat nog wat zien in de trand vban: "do you want msblast.xex to..." had ik te snel doorgeklikt ik door experimenteren met de instellingen wel wat veel alerts kreeg....--->antwoord ik dus YES , ik ben geen informatica genie maar ik werk wel op een IT bedrijf (ja mainframes zijn wat anders) en ik lul genoeg met die netwerkbeheerders en programmeurs om beter te weten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
zelfs de grootste nerd maakt ook weleens een foutje |
|
quote: Anderzijds zou een systeem waarvan Micro$oft zo hard roept dat het gebruiksvriendelijk is, al veilig moeten zijn, zonder dat je als gebruiker nog eens vanalles zelf moet gaan installeren en updaten tot vervelens toe. Aber ja.. *geeft haar Linuxje een dikke knuffel* Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |