|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De eerste bands zijn bekend. Meer aankondingen volgen snel! -------------------------- The first 3 bands are confirmed! All 3 bands are talented Dutch bands and will open ProgPower Europe on each day. On Friday September 30, BARSTOOL PHILOSOPHERS wil open the festival. Their debut album got great reviews and several people requested to book them for this year's event. Saturday October 1 will be opened by unknown band SCHIZOID LLOYD. They got our attention by sending is their first EP. Different from all other bands we think they offer something fresh in the progscene, so let these guys surprise you. And last but not least, SKY ARCHITECT will open the last day of ProgPower Europe 2011, Sunday October 2. Their debut album also got rave reviews worldwide and with a new album to come we think these guys are the perfect opener on Sunday. This weekend we will announce a few more bands, hopefully also one of the 3 headliners. So stay tuned. http://www.progpower.eu [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 17-02-2011 10:03] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Spannend! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vet! De Barstools!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-02-2011 22:38] |
|
Ik ken er niks van. |
|
Da's ook de reden waarom we ze boeken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nu ook bevestigd: SEVENTH WONDER (Zweden) zal de vrijdag afsluiten. http://www.myspace.com/officialsw IN MOURNING (Zweden): http://www.myspace.com/in_mourning SOLE REMEDY (Finland): laat u verrassen! http://www.myspace.com/soleremedyfinland www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Doe eens niet zoveel van die fijne bandjes boeken. Dat kost me elke keer een kapitaal aan cd's. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kaarten zijn inmiddels in de verkoop via www.progpower.eu. Voor SEVENTH WONDER, IN MOURNING en SOLE REMEDY geldt dat ze geen andere optredens in Nederland gaan doen in het najaar (en waarschijnlijk de rest van het jaar ook niet). Dus bepaalde exclusiviteit wordt wel geboden. Check it out, www.progpower.eu! René |
|
Seventh Wonder!!!!!! GEWELDIG! één van de beste bands van dit tijdperk |
|
|
|
De eerste Roemeense band uit de geschiedenis geboekt: WHITE WALLS. Nieuwsgierig? Gratis album download: http://asiluum.com/site/2010/10/01/white-walls-mad-man-circus ------------------------- We are proud to present you the first Romanian band in our PP history, WHITE WALLS! This band is unknown yet, but hopefully this will change within the next couple of months. Late 2010 they released their debut album "Mad Man Circus", it has received some excellent reviews so far. Some press quotes: “The best metal album that has ever been released by a Romanian band.” (10 out of 10 review, Metalhead.ro) “Mad Man Circus is a very impressive album” (ragherrie.com) “An atmosphere so intense that I have rarely experienced in a progressive metal album” (metal.de) “Curtains could be an accomplished EP in and of itself. This song alone should serve as a manual for upstarts in the heavy progressive scene.” (hearwaxmedia.com) The debut album is free to download, so check them out and don't miss them at ProgPower! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
Toegevoegd aan de line-up, de Italiaanse nieuwkomer MEMENTO WALTZ (invloeden van Watchtower, Cynic, Spiral Architect). www.progpower.eu |
|
Hmm, ligt zeker prettig in het gehoor maar op één of andere manier, missschien een gevolg van vaak naar dit soort muziek luisteren, mis ik een beetje een eigen smoel en vind sommige nummers neigen naar ietwat voorspelbaar. Kan er niet precies de vinger opleggen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
German bands SUBSIGNAL and LONG DISTANCE CALLING are confirmed. Subsignal will play on Friday September 30 and Long Distance Calling on Saturday October 1. MEKONG DELTA is moved from Saturday October 1 to Sunday October 2. Only 2 more bands to go, we hope to complete the line-up within the next couple of weeks. Dus www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
SYMPHONY X toegevoegd als headliner voor zaterdag 1 oktober. De laatste band zal 1 van de support bands worden die SX meeneemt op hun Europese tour. Check www.progpower.eu voor verdere details, diverse bands zullen een exclusief optreden verzorgen in Nederland tijdens ProgPower (waaronder SEVENTH WONDER, IN MOURNING, REDEMPTION en MEKONG DELTA). |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Maak nou maar die support van Symphony X bekend die als laatste band wordt toegevoegd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom zoeken ze ook altijd zulke homoprogbands uit voor dit festival. Jammer dat Headway niet meer wordt gehouden. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Nee, Headway was een commercieel succes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Om latente endeldarm-toeristen als jou te weren. Alleen hardcore leernichten toegestaan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Jaja, nog een paar daagjes. Als je een beetje creatief zoekt, weet je het toch al www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Creatief zoeken = vaak roddels en geruchten. Ik heb toch mijn ticket al betaald dus aan die toevoeging zal het niet meer liggen of ik al dan niet ga. Ik zie de nieuwsbrief wel verschijnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Symphony X, Long Distance Calling en Kingcrow zijn zeker de moeite waard. In ieder geval de zaterdag aanwezig, en misschien ook wel weer het hele weekend. |
|
quote: Volgens mij bedoel je dat er teveel bands komen die helemaal niet progressief zijn, maar slechts technische symfometal maken. Waar zijn progressieve bands zoals bijvoorbeeld Watchtower, Voivod, Coroner, Vektor, Gorguts, Azure emote, Animals as leaders, Cephalic Carnage, Phantasma, Canvas Solaris, Wayd, Sculptured en Sigh? Deze bands zouden er zeker tussen passen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-08-2011 1:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |