|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Door een tragisch ongeval na afloop van ProgPower is de drummer van Sole Remedy uit Finland overleden. Als organisatie zijn we hier helemaal kapot van en zullen we dit de komende weken moeten verwerken. Wij zouden het fijn vinden als er de komende tijd niet meer gereageerd wordt over ProgPower op dit forum, binnenkort komen we met een officieel persbericht. Mensen die toch graag met ons in contact komen, je kunt een mail sturen naar René Janssen, rene@progpower.eu. Alvast hartelijk dank voor alle begrip. |
|
Wat een tragisch einde van een mooie editie van het festival. Sterkte gewenst aan organisatie en de mensen die op dat moment nog in Sjiwa aanwezig waren... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Wij zouden het fijn vinden als er de komende tijd niet meer gereageerd wordt over ProgPower op dit forum, binnenkort komen we met een officieel persbericht. |
|
Ik zie de 2e reactie als een 'officieel' persbericht op dit forum. En waar moet je anders je reactie/medeleven op zo'n voorval kwijt... Daar heb je een forum voor. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Waarom niet? Als mensen hier toch wat over te melden hebben dan mag dat toch? Wat verandert niet reageren over ProgPower aan deze tragische situatie? |
|
quote: Ik had zelf het vermoeden dat het met voorkomen van speculatie te maken had. (Aangezien Rene later zelf ook al aangaf dat in alle hectiek het misverstand bestond dat het om de drummer zou gaan.) Verder niet al teveel op holyshit letten. Die is wel vaker de kneus aan het uithangen hier. @Rene: Veel sterkte aan alle betrokkenen! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
. |
|
Van de site, het PP forum is inmiddels weer open voor hen die daar behoefte aan hebben [de meesten van ons hadden inmiddels elkaar al gevonden op Facebook, maar toch fijn]: "We have re-opened the forum again because we realize that you all want to share your feelings with eachother. So join is back at the PP Europe forum. In memory of Mikko Laine, soon we will organize an evening at the basement of Sjiwa to say a final goodbye. We will discuss the exact details for this evening with the band, as soon as we know when this evening will happen we will let you know." Het PP forum kun je hier vinden: http://www.ultimatemetal.com/forum/progpower-europe-410/ Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ter informatie: Beste medewerkers/betrokkenen van Progpower en JC Sjiwa, Zoals jullie weten heeft er op de slotavond van het evenement Progpower dit jaar een tragisch ongeval plaatsgevonden. Mikko Laine, gitarist van de Finse band Sole Remedy is hierbij om het leven gekomen. Iedereen die betrokken is bij Progpower en bij Sjiwa is erg geschrokken door dit ongeval. Ook medewerkers die op het moment van het ongeval niet aanwezig waren zijn ontdaan door de gebeurtenissen. Om de laatste eer aan Mikko Laine te brengen, hebben we besloten dat er een herdenkingsavond wordt georganiseerd. Deze avond zal plaatsvinden in de kelder en wel op: - Zaterdagavond 29 oktober: Sjiwa open vanaf 20.00 uur. - Om 21.30 uur volgt er een officieel gedeelte. Vanaf 20.00 uur bestaat de mogelijkheid om gratis een kop koffie of thee te drinken (bar is ook open) en met elkaar samen te zijn en deze gebeurtenissen met elkaar te delen. Op het podium is er mogelijkheid tot het invullen van schriftelijke condoleance. Alle ontvangen condoleances zullen worden opgestuurd naar de familie van Mikko Laine in Finland. Tijdens het officiële gedeelte wordt er een korte toespraak door de Progpower organisatie gehouden en volgt de onthulling van een gedenksteen. Ook zal er in de Kelder een CD worden gedraaid van de band Sole Remedy. Het voornaamste van deze avond is dat we met z'n allen er nog eens over kunnen praten, Mikko Laine gedenken en het na deze avond een beetje kunnen afsluiten. Iedereen is geheel vrijblijvend uitgenodigd voor deze avond, organisatie Progpower en Jongerencentrum SjiwaLees verder www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Met de onthulling van een herdenkingssteen aan Mikko Laine hebben we een punt gezet achter ProgPower 2011. Niet zoals we echt hadden gewild, maar op deze manier wilden we het zelf wel afsluiten na het onverwachte ongeval. En nu op naar ProgPower 2012. http://progpower.eu/photo-report-in-memory-of-mikko-laine/ [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 01-11-2011 22:13] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |